Uus Range Rover Sport toob turule uued silmapaistvad tehnoloogiad

NEW RRS

• Silmapaistev: Uus Range Rover Sport tutvustab uusi tehnoloogiaid

• Tipptasemel vedrustus: Esmakordselt Range Roveri ajaloos pakub tipptasemel õhkvedrustus ka aktiivseid kaksikklapiga amortisaatoreid, mis tagavad ülima paindlikkuse, juhitavuse ja meelerahu

• Dünaamilisuse meistriklass: Stormer Handling pakett pakub enneolematut vabadust ja kontrolli, ühendades Dynamic Response Pro süsteemi, neljarattaroolimise, elektroonilise aktiivdiferentsiaali ja konfigureeritavate programmidega Torque Vectoring süsteemi

• Silmapaistev ja kaasaegne: Kerel paiknev LED-valgusgraafika aitab uuel Range Rover Sportil silma paista.

NEW RRS INTERIOR

Mais esmaesitletud kolmanda põlvkonna Range Rover Sport ei kehasta endas ainuüksi tootja visiooni kaasaegsest sportlikkusest, luksusest ja autotööstuse edasistest arengusuundadest, vaid annab autojuhtide käsutusse ka täiesti uued tipptasemel tehnoloogilised lahendused.

“Uues Range Rover Sport linnamaasturis tutvustab Range Rover esmakordselt mitmeid unikaalseid võtmetehnoloogiaid, mis aitavad sel mudelil teiste seast välja paista. Alates peensusteni viimistletud kerest ja integreeritud juhtimistehnoloogiatest kuni moodsa välimuse ja salongi õhupuhastiteni välja – detailidele on tähelepanu pööratud kõikjal ning just see teebki Range Rover Sportist nõnda unikaalse auto,” ütles Jaguari ja Land Rover Baltikumi juht Justė Jarušė.

NEW RRS COCPIT

Uue Range Rover Sporti kõige erilisemad uuendused ja mitmed esmakordselt tutvustatud lahendused puudutavad valdkondi, mis on just linnamaasturite jaoks eriti olulised – näiteks on erilist tähelepanu pööratud vedrustusele ning erinevatele juhiabisüsteemidele, mis iga sõidu turvalisemaks ja mugavamaks muudavad.

Uues Range Rover Sporti mudelis kasutatakse Range Roveri autode puhul esmakordselt kahe ventiili aktiivamortisaatorite ja muutmahuga õhkvedrusid, mis tagavad teedel ülima paindlikkuse, juhitavuse ja kindlustunde. Lisaks edasijõudnud vedrustusele on ka auhinnatud Terrain Response süsteem nüüd varustatud uuendusliku maastikusõiduks sobiliku püsikiirusehoidjaga.

NEW RRS INTERIOR

Vedrustuse meistriklass

Uus Range Rover Sport on varustatud moodsaima keretehnoloogiaga kui eales varem, andes kaasahaaravate ja meeldejäävate sõiduelamuste tagamiseks juhtide käsutusse dünaamilise ja kõikehõlmava varustuspaketi. Kõigi uute tehnoloogiate aluseks on uudne MLA-Flex arhitektuur, mille robustne konstruktsioon muudab Range Rover Sporti eelmise põlvkonnaga võrreldes kuni 35% jäigemaks. MLA-Flex töötab koos hulga teiste, uue Range Rover Sporti jaoks viimistletud süsteemidega, mille töö eest kannab hoolt Integrated Chassis Control System.

“Land Roveri teedrajav paindlik MLA-arhitektuur ja kõige uuemad keresüsteemid annavad kokku parima dünaamika, mida Range Rover Sporti puhul nähtud on. Kõike uut juhib integreeritud kere kontrollsüsteem, mis koordineerib näiteks nii õhkvedrustuse kui ka uue Dynamic Response Pro süsteemi tööd. Tulemuseks on kõige kaasahaaravam ja põnevam Range Rover Sport, mida on kunagi nähtud,” ütles Nick Collins, Jaguari ja Land Roveri sõidukiprogrammide tegevdirektor.

Uus Dynamic Response Pro süsteem töötab käsikäes viimase põlvkonna õhkvedrustusega, mille osaks on esmakordselt ka muutmahuga õhkvedrud. Süsteem pakub ülimat stabiilsust tänu võimekale 48-voldisele juhtsüsteemile, mis on võimeline igale teljele rakendama kuni 1400 Nm pöördemomenti, tagades nõnda kindlustunde ja stabiilsuse nii sirgel teel kui ka kurvides.

Iga uus Range Rover Sport on varustatud kohanduva õhkvedrustusega. Nutikad süsteemid suudavad juhtida vedrustuse olemust, reguleerides selleks kambrite rõhku (kõrgem rõhk tähendab jäigemat vedrustust), pakkudes nõnda Range Roverile omast mugavust koos Range Rover Sportile omase sportlikkuse ja dünaamilisusega. Selleks, et muuta vedrustuse töö võimalikult täpseks ja sujuvaks, arvestab sõiduk ka eHorizoni navigatsiooniandmetega ja valmistub aegsasti eesootavateks kurvideks.

Uue Range Rover Sporti dünaamilisele võimekusele aitab veelgi kaasa Adaptive Dynamics 2 tehnoloogia, mis juhib soovimatute kõikumiste vähendamiseks pidevalt aktiivseid kaksikklapiga amortisaatoreid. Parimate tulemuste saavutamiseks viib süsteem läbi mõõtmisi ja korrektuure kuni 500 korda sekundis.

NEW RRS

Püsikiirusehoidja igal maastikul

Uus Range Rover Sport on tänu neljarattaroolimisele, elektroonilisele aktiivdiferentsiaalile ja Torque Vectoring süsteemile kurvides veelgi väledam kui varem. Madalatel kiirustel saab tänu neljarattaroolimisele nautida enneolematut manööverdusvõimet, sest tagumisi rattaid saab kuni 7,3 kraadi esiratastest kõrvale pöörata. Samas kui suurematel kiirustel tagab kõikide rataste samas suunas roolimine suurepärase stabiilsuse. Juhtide elu muudab lihtsamaks ka uue Range Rover Sporti pöörderaadius, mis on võrreldav luukpäraga.

Uue Range Rover Sporti pakutav Stormer Handling Pack ühendab endas keresüsteemide parimad omadused, liites kokku Dynamic Response Pro süsteemi, neljarattaroolimise, elektroonilise aktiivdiferentsiaali ja pidurdamisel pöördemomendi jaotamise süsteemi koos konfigureeritavate programmidega. Viimane annab juhile võimaluse sõidurežiime isikupärastada, et sõidukogemus nii maanteel kui ka maastikul just endale kõige sobivamaks muuta.

Kõik uued Range Rover Sport mudelid on varustatud kaheksakäigulise ZF automaatkäigukasti ja nutika nelikveoga, mis suudavad intuitiivselt ette ennustada, kuidas tuleb veojõudu rataste vahel jagama.

NEW RRS PHEV

Maastikul täiustab uue mudeli sooritust Land Roveri viimase põlvkonna Terrain Response 2 süsteem, mis valib nutikalt konkreetsele maastikule kõige sobivamad sätted. Uue Range Rover Sporti pardal saab esmakordselt proovida ka uut Off-Road Cruise Control funktsiooni, mis aitab juhtidel hakkama saada ka kõige keerulisemates tingimustes, hoides ühtlast kiirust vastavalt pinnasele ja maastikuoludele. Funktsiooni kasutamisel saab valida ühe neljast mugavussättest ja nutikas süsteem kohandab kiirust vastavalt, lubades juhil keskenduda juhtimisele.

Kaasaegne ilme ka öösiti

Uue Range Rover Sporti hoolikalt disainitud kerejoontelt leiab tehnoloogilise lahenduse, mida pakutakse seeriamudelitel esmakordselt – katkematu LED-valgusgraafika annab luksusmaasturile öösiti selge ja kaasaegse ilme, mis on selgelt nähtav iga nurga alt vaadates. Kogu sõiduki pikkuses kulgeb ka iseloomulik õlajoon, mida rõhutavad uued alumiste poritiibade detailid ja pikim spoiler, mis kunagi Range Roverile paigaldatud.

Modernsetele lahendustele on koht ka salongis. Auto salongis vähendab tee- ja rehvimüra uue põlvkonna aktiivne mürasummutustehnoloogia, et reisijad saaksid segamatult uue Range Rover Sporti jõuallika helisid nautida. Mürasummutussüsteem jälgib rattakoobastesse paigutatud mikrofonide ja kiirendusmõõturite toel pidevalt sõidukisse sisenevaid helisid ning nutikad süsteemid arvutavad sarnaselt tipptasemel kõrvaklappidele välja mürasummutava heli profiili.

NEW RRS

Uue Range Rover Sporti puhul on võimalik nautida ka järgmise põlvkonna Cabin Air Purification Pro süsteemi võlusid, mis ühendab endas PM2.5 filtreerimise ja nanoe X tehnoloogia, et vähendada oluliselt salongi jõudvate lõhnade, bakterite ja allergeenide hulka, sealhulgas SARS-CoV-2 viirusosakeste hulka. Teise istmerea reisijatele mõeldes on eraldiseisev ​​nanoe X seade paigaldatud ka sõiduki tagaosasse, tagades nõnda ühtlase õhukvaliteedi terves salongis.

NEW RRS

Uut Range Rover Sporti saab juba nüüd eeltellida Land Roveri müügiesinduses. Sõiduki hind algab 97 300 eurost. Esimesed sõidukid jõuavad klientideni oktoobris. Mudeli eelesitlus toimub Tallinnas 30. augustil.

NEW RRS

Lisainfo

Land Roverit esindab Eestis kommunikatsiooniagentuur Velocita: [email protected]

Land Rover sotsiaalmeedias:

Facebook: https://www.facebook.com/LandRoverEesti

Instagram: https://www.instagram.com/landrover_eesti/