Range Rover Classic pargitud mäe tipul

ESIMENE LUKSUSMAASTUR

Ta on sama sundimatu nii Monaco Place du Casino väljakul kui ka Sahara kõrbes. Range Rover sündis soovist luua täiesti uus ja ainulaadne sõidukogemus.

AUTO IGAKS ELUJUHTUMIKS

Luua sõiduk, milles ühineks Roveri sedaanide mugavus ja sõiduomadused maanteel ning Land Roveri maastikuläbivus – selline oli visioon, millest sündis esimene luksusmaastur. Range Rover jõudis avalikkuse ette 1970 aasta juunis, tutvustatuna kui „Auto igaks elujuhtumiks“.

IKOONI EVOLUTSIOON

ESIMENE PÕLVKOND

Uus Range Rover esitleti 17 juunil kerge alumiiniumist V8-mootori, pidevalt töötava nelikveo ja kõigi rataste ketaspiduritega.
Parkinud Range Rover

TEINE PÕLVKOND

Range Rover (P38a) esitleti pika teljevahega veermiku, uuendatud pool-kandva kere ning täiustatud elektroonilise õhkvedrustusega.
Range Rover Classic sõidab teel

KOLMAS PÕLVKOND

Range Rover (L322) esitleti kõiki rattaid hõlmava sõltumatu õhkvedrustusega, mida demonstreeriti RAF Kinlossi baasis ning Skibo ja Novari mõisates.
Range Rover Classic sõidab teel

POOL MILJONIT AUTOT

500 000 Range Rover ehitati meie Solihulli tehases Ühendkuningriigis.
Range Rover Classic sõidab teel

RANGE ROVER SPORT

Teine mudeliseeria Range Rover Sport esitleti koos uute 4,4-liitrise V8 ja 4,2-liitrise mehaanilise kompressoriga V8 bensiinimootoritega.
Range Rover sõidab teel

NELJAS PÕLVKOND

Uus mudel esitleti 6. septembril Londoni Kuninglikus Balletikoolis – see on maailma esimene alumiiniumkerega linnamaastur.
Range Rover sõidab teel

MAAILMA KIIREIM LINNAMAASTUR

Esitleti Range Rover Sport SVR-i, millest sai kõigi aegade kiireim seeriatootmises olev linnamaastur.
Range Rover Sport linnamaastur pargitud sillal

TAEVAVÄRAVATE VALLUTAMINE

Range Rover Sport pistikhübriid sai esimeseks sõidukiks, mis tõusis Hiinas Taevaväravate tippu mööda muljetavaldavat 45-kraadise kaldega, 999 astmega treppi.
Range Rover Sport sõidab üles Taevaväravate trepist Hiinas

ÜLEVOOLUKANALI VALLUTAMINE

Veel üks Range Rover Sporti ülemaailmne esmakordne saavutus – see ületas Islandil asuva Kárahnjúkari tammi, sõites üles mööda ülevoolukanalit vastu veevoolu.
Range Rover sõidab läbi koolmekoha

UUE AJASTU ALGUS

Meie elektrilise tuleviku visioon on saamas reaalsuseks.
Range Rover pargitud elektriautode laadimisjaamas

KOGENUD RÄNDUR

DARIÉNI KURU ÜLETAMINE

DARIÉNI KURU ÜLETAMINE

1972 aastal sai Range Roverist esimene sõiduk, mis läbis Briti armee korraldatud 29 000 km pikkuse Trans-Ameerika ekspeditsiooni, mille käigus ületati ohtlik Dariéni kuru Lõuna-Ameerikas.

ALATI EESKUJUKS

TEHNOLOOGIATE EESTVEDAJA

Alates esmaesitlusest rikkus Range Rover tavapäraseid norme, olles esimene maastur, millel oli pidevalt töötav nelikvedu. Uuendused jätkuvad tänaseni.


1989 aastal sai Range Roverist maailma esimene maastur, millele paigaldati lukustusvastane pidurisüsteem (ABS). Seejärel, 1992 aastal, oli see esimene maastur, millel olid nii elektrooniline veojõukontrolli süsteem kui ka automaatne elektrooniline õhkvedrustus.


2009 aastal tutvustati maailmas esimest adaptiivset dünaamikasüsteemi („Adaptive Dynamics“), ja 2012 aastal sai sellest esimene maastur, mille kere oli täielikult alumiiniumist, muutes selle kergemaks, tugevamaks ja tõhusamaks.

Range Rover Classic vees
„Täna kehastab Range Rover jätkuvalt kaasaegsust ning me täiustame pidevalt selle ainulaadset siluetti ja võrreldamatut disaini.“
Gerry McGovern
JLR-i loovjuht

LOOMULIKULT TÄHELEPANU KESKPUNKTIS

Range Rover tunneb end laval sama kindlalt kui kõige nõudlikumates väljakutsetes.