EESTISSE ON JÕUDNUD ESIMESED UUENDATUD DISCOVERY SPORTI MUDELID

DISCOVERY

TÄNAVU DEBÜTEERINUD UHIUUS DISCOVERY SPORT (DISCOVERY NOOREM VEND) ON NÜÜD JÕUDNUD EESTISSE, ET TUTVUSTADA END PIIRANGUTETA SÕIDU ARMASTAJATELE.

2015. aastal esitletud kompaktne maastur leidis kohe oma ostja. Praeguseks on müüdud juba peaaegu pool miljonit Discovery Sporti, mis on kujunenud kontserni üheks populaarseimaks mudeliks. 


Menukuse põhjuseks võib pidada Land Roveri 71 aastat järjepidevat tööd selliste autode loomisel, mis sobivad nii hullumeelseteks ekspeditsioonideks kui ka vahvateks pereseiklusteks. Discovery pakub veidi pöörastele peredele pilkupüüdva disainiga sportlikku maasturit, uskumatult laialdasi rakendusvõimalusi ja tehnoloogiaid – kõike, mida on vaja reisiks formaadis „tuli selline mõte ja sõitsime!“.

Tootja ei ole selgi korral Discovery Sporti algupäraselt edurajalt kõrvale kaldunud, kuid on auto proportsioone täiustanud, välimuse kauneimaid jooni esile tõstnud ja näinud vaeva, et kõik see sobituks ülimugava salongiga. Elegantsel, julgel eesmisel osal on uus esivõre ja ainulaadse disainiga LED-esituled. Kaunid külgmised jooned tipnevad rahuliku tagaosaga. Mitte ühtegi üleliigset detaili – lihtsalt kindlad jooned ja äratuntavad elemendid. 

DISCOVERY

Värskenduskuuri läbinud Discovery Sporti 5 + 2 istmekonfiguratsiooniga interjööri on täiendatud uhiuue Touch Pro meelelahutus- ja infoplatvormiga, mille juhtimiseks loodud virtuaalkeskkond ei jää ka kõige luksuslikumatele mudelitele alla. Uuendatud Discovery Sport hämmastab universaalsusega – valikus on koguni 24 erinevat istmekonfiguratsiooni ja interjööris annavad tooni kvaliteetsed pinnamaterjalid.

DISCOVERY SPORT

Praeguse põlvkonna Discovery Sport on loodud kontserni uuele platvormile PTA, mida kasutati esimest korda uue põlvkonna Evoque i projekteerimisel. See platvorm on universaalsem mitmesuguste šassiikonfiguratsioonide rakendamisel ja võimaldab paigaldada erinevamaid mootoreid. Nende hulka kuulub ka uus poolhübriidajam mild-hybrid, mis koosneb tavapärasest sisepõlemismootorist ja 48-voldisest elektrilisest starter-generaatorist. Selle tehnoloogia eelis on väike CO2 emissioon, mis on vaid alates 144 g / km, ja ökonoomne kütusekulu (alates 6,9 l / 100 km). Hübriidmootori saab paigaldada mis tahes neljasilindrilise Ingenium-sarja ajamiga (bensiinimootori või diisliga).


Esimesed uue põlvkonna Discovery Sporti mudelid on juba Eestisse jõudnud. Uuendatud Discovery Sporti hind algab Tallinna Land Roveri salongis 36 900 eurost.

DISCOVERY SPORT