Eestisse on saabunud Land Rover Defender – kümnendi üks atraktiivseimaid autosid. Seda on väga oodatud, selle tootmine lükati pandeemia tõttu edasi ja praegugi ei suuda vastavatud tootmisliinid Nitras (Slovakkias) veel nõudlust täita. Hoolimata asjaolust, et enam kui 120 riigi ametlikud edasimüüjad ei jõua ära oodata, millal nemad uue Defenderi kätte saavad, on maasturid juba Land Roveri Tallinna müügiesindusse jõudnud.
Jaguar Land Rover on praeguseks avanud tootmisliini ainult Defender 110-le, nii et lühema teljevahega varustatud Defender 90 tellijad peavad natuke kauem ootama.
Land Rover Defenderi loometiimile anti väga riskantne ülesanne võtta kasutusele originaalse Defenderi parimad omadused ja integreerida need uude, ülimoodsasse Defenderisse. Meedia ja fännide entusiastliku tagasiside põhjal tundub, et autotööstuse insenerid ja disainerid on teinud suurepärast tööd.
Defender põhineb ettevõtte arhitektuuriplatvormil D7. 95% selle osadest on unikaalsed, andes platvormile eraldi nime D7x, kus x tähistab ekstreemsust.
Ulatuslike katsetuste ajal läbis Defender äärmuslikes tingimustes 1,2 miljonit kilomeetrit 50-kraadise kuumusega kõrbes, 40 miinuskraadiga Arktika pakases ning 3 kilomeetri kõrgusel Kaljumäestikul Colorados.
Esimeste Eestisse jõudnud Defenderite arv on piiratud. Saadaval on kaks varustuspaketti: First Edition ja Launch Edition.
Uus Defender 110 maksab Land Roveri Tallinna müügisalongis 56 000 eurot.
Registreeru ja ole esimeste seas, kes uut Land Rover Defenderit proovida saab.