ENAM EI PEA OOTAMA – DEFENDER ON EESTISSE JÕUDNUD



Uus Defender 110 maksab Land Roveri Tallinna müügisalongis 56 000 eurot


Eestisse on saabunud Defender – kümnendi üks atraktiivseimaid autosid. Seda on väga oodatud, selle tootmine lükati pandeemia tõttu edasi ja praegugi ei suuda vastavatud tootmisliinid Nitras (Slovakkias) veel nõudlust täita. Hoolimata asjaolust, et enam kui 120 riigi ametlikud edasimüüjad ei jõua ära oodata, millal nemad uue Defenderi kätte saavad, on maasturid juba Land Roveri Tallinna müügiesindusse jõudnud.

Jaguar Land Rover on praeguseks avanud tootmisliini ainult Defender 110-le, nii et lühema teljevahega varustatud Defender 90 tellijad peavad natuke kauem ootama.





„Eestis tutvustati uut Defenderit jaanuaris ja see pälvis suurt tähelepanu. Klientide tagasiside ületas meie metsikuimad ootused – juba enne müügi alustamist laekus üle 200 proovisõidu taotluse. Loodame vöga, et pandeemiast põhjustatud ajutised tootmispiirangud ja takistused lõppevad peatselt ja tehas alustab lähitulevikus täiskoormusega tööd. Märkimist väärib, et karantiini põhjustatud segaduste ajal on Defenderist saanud selle perioodi sümbol – karm, kannatlik ja kõiki takistusi ületav. See oli ootamist väärt,“ ütles Land Roveri Baltikumi turundusjuht Justė Šataitė.

  1. aastal Amsterdamis tutvustatud Briti kaubamärgi originaalse maasturi väärikas järeltulija Defender on Land Roveri perekonna eriline liige. Pika ja seiklusliku ajaloo jooksul on sellest tagasihoidlikust maasturist saanud autotööstuse ja stiili tõeline ikoon.

Defenderi loometiimile anti väga riskantne ülesanne võtta kasutusele originaalse Defenderi parimad omadused ja integreerida need uude, ülimoodsasse Defenderisse. Meedia ja fännide entusiastliku tagasiside põhjal tundub, et autotööstuse insenerid ja disainerid on teinud suurepärast tööd.



Lausa jumalateotuslik näib tõsiasi, et esimest korda 71-aastases ajaloos asendati Defenderi eraldi sõiduki raamile kinnitatud kerearhitektuur ülivastupidava alumiiniumist monokokk-konstruktsiooniga ning sõltumatu esi- ja tagavedrustusega, mis aitab hõlpsamalt ületada kõiki maastikul olevaid takistusi.

Defender põhineb ettevõtte arhitektuuriplatvormil D7. 95% selle osadest on unikaalsed, andes platvormile eraldi nime D7x, kus x tähistab ekstreemsust.

Ulatuslike katsetuste ajal läbis Defender äärmuslikes tingimustes 1,2 miljonit kilomeetrit 50-kraadise kuumusega kõrbes, 40 miinuskraadiga Arktika pakases ning 3 kilomeetri kõrgusel Kaljumäestikul Colorados.



Sellistes tingimustes katsetati ka uhiuut nelikveolist konfigureeritavat juhtimissüsteemi Terrain Response, mis debüteerib uues Defenderis. See võimaldab kogenud juhil seadistada auto vastavalt sõidutingimustele ja oma juhtimisstiilile. Algajatele tuvastab süsteem parima sõidurežiimi ja pakub seda vastavalt hetkeoludele.

Esimeste Eestisse jõudnud Defenderite arv on piiratud. Saadaval on kaks varustuspaketti: First Edition ja Launch Edition.

Uus Defender 110 maksab Land Roveri Tallinna müügisalongis 56 000 eurot.

Registreeru ja ole esimeste seas, kes uut Defenderit proovida saab.