EVOQUE JA DISCOVERY SPORT ON NÜÜD SAADAVAL ELEKTRIMOOTORIGA NING UUE INFO- JA MEELELAHUTUSSÜSTEEMIGA




LAND ROVERI ENIM MÜÜDUD KOMPAKTLINNAMAASTURID RANGE ROVER EVOQUE JA DISCOVERY SPORT ON NÜÜD EFEKTIIVSEMAD – UUTE KERGHÜBRIIDTEHNOLOOGIAL PÕHINEVATE BENSIINI- JA DIISELMOOTORITEGA JA DIGITAALSELT ÜHENDATUD – TIPPTASEMEL INFO- JA MEELELAHUTUSSÜSTEEMIGA PIVI.


Range Roveri perekond peab oma 50. aastapäeva, tähistades Range Roveri rafineeritust ja luksuslikkust selle viie aastakümne jooksul. Pistikhübriidversioon (PHEV) on saadaval klientidele, kes otsivad säästlikumat ja efektiivsemat, kuid siiski luksuslikku kompaktlinnamaasturit.

Nüüd on saadaval kaks uuendatud ja efektiivset neljasilindrilist Ingeniumi diiselmootorit ning mõlemad on varustatud kerghübriidelektriauto tehnoloogiaga (MHEV). Kerghübriidtehnoloogiaga varustatud autod kasutavad generaatoririhmaga käivitusmootorit ja aku paketti, et koguda aeglustamisel tavapäraselt kaotsiminevat energiat ja salvestada see auto 48-voldisele akule. Tulemuseks on auto sujuvam käivitamine ja peatamine ning optimeeritud kütusekulu, mis võimaldab klientidel tunda elektriauto eeliseid ilma, et autot oleks vaja vooluvõrku ühendada ja laadida. Saadaval on 165HJ ja 200HJ autod – need on võimsamad ja efektiivsemad kui mootorid, mida nad asendavad. Range Rover Evoque eritab CO2 heitmeid alates 158 g/km ja kütusekulu on alates 6 l /100 km, Discovery Sporti CO2 heitmed on alates 165 g/km ja kütusekulu alates 6,3 l / 100 km.




Evoque’i esimene 1,5-liitrine kolmesilindriline Ingeniumi bensiinimootor P160 on 8-käigulise automaatkäigukastiga, mis pakub klientidele efektiivset, kuid rafineeritud sissevoolupunkti. Täiustatud kolmesilindriline P160, millel on sama mootor, mis pistikhübriidil P300e, toodab 160 HJ (118 kW) võimsust ja 260 Nm pöördemomendi ning pakub tänu oma kergekaalulisele konstruktsioonile ja esiveole veenvat kooslust jõudlusest ja ökonoomsusest.

Discovery Sporti ja Evoque’i klientidel on jätkuvalt võimalik valida laia valikuga bensiinimootorite P200, P250 ja P300 seast, mis kõik on varustatud kerghübriidtehnoloogiaga (MHEV).

Digitaalset kogemust on mõlema auto sisemuses muudetud Land Roveri tipptasemel info- ja meelelahutussüsteemiga Pivi. Süsteem on töövalmis kohe pärast sisselülitamist – eraldi andmesidepakett ja aku tagavad, et viivitusi pole. Tarkvara uuendused on saadaval autosse sisseehitatud andmesideühenduse kaudu tasuta kauguuenduste tehnoloogiaga ning uuenduste tegemist saab vastavalt soovile planeerida. See tagab alati uusimad kaardid, rakendused ja funktsioonid ilma, et peaks edasimüüjat külastama. Süsteemi kasutust võimaldab uus elektriauto arhitektuur EVA ja see on saadaval S-spetsifikatsioonide standardvalikus oleva Piviga või sisseehitatud täiustatud navigatsiooniseadmega Pivi Pro.
Muusika ja meedia voogesitlus pole kunagi varem olnud nii lihtne – Spotify on esimest korda integreeritud otse info- ja meelelahutussüsteemi menüüvalikusse koos lisatud andmetega ning saadaval on Bluetoothi ühenduvus kahele telefonile samal ajal. Olemas on ka seadmete juhtmevaba laadimine ja telefonisignaali võimendi.




Kliendid saavad nüüd puuteekraani abil kontrollida salongi õhukvaliteeti, aktiveerides nutika salongiõhu filtreerimissüsteemi, mis püüab kinni kahjulikud peenosakesed, mida linnades ja tiheda liiklusega piirkondades leidub. Uhiuus süsteem töötab lisaks olemasolevale salongiõhu ionisaatorile ja püüab kinni peenosakesed, allergeenid, õietolmu ning isegi tugevad lõhnad. Süsteem suudab filtreerida ülipeeneid osakesi (PM2.5). Süsteemi aktiveerimiseks on vaja vajutada nuppu Purify ning filter püüab kinni peenosakesed ja analüüsib salongi õhku välisõhuga võrreldes. Puuteekraan pakub kindlustunnet, et õhk salongis on puhtam kui õues.

Tehnoloogiliste uuenduste hulka kuulub ka täiendatud juhiabisüsteemide komplekt Discovery Sportile, mis teenis Euro NCAPi ohutustestis viis tärni. Uus tagant kokkupõrke hoiatus (RCM) kasutab radareid auto tagaosa pidevaks jälgimiseks, mis tähendab, et auto on ettevalmistatud kokkupõrke mõju vähendamiseks sõitjatele, samas võimaldab 3D-täisvaatekaamera juhil näha auto ümber toimuvat kuni 30 km/h juures, muutes manööverdamise ja navigeerimise keerulistel maastikel lihtsamaks kui kunagi varem.