Tallinnas Noblessneri sadamas võistlesid maailma 16 parima slackliner’it. Red Bull Slack Warrior on võistlus, kus loeb kiirus ja osavus, võistlus käib selle peale, kes jõuab esimesena keerulise võistlusraja lõppu. Defenderi sõidukid transportisid sportlasi võistlustele ja võistlusvälisel ajal. Viie päeva jooksul aitasid Defenderid võistlejatel avastada Tallinna, nii veetsid maailma parimad slackliner’id Defenderites rohkemgi aega, kui kulus võistlustele.
Red Bull Slack Warriori unikaalne võistlusrada rajati Tallinnasse Noblessneri sadamasse. Mitmesugustest takistustest, elementidest ja erinevatest tasakaaluliinidest koosnev rada kulges osaliselt vee kohal. Võistluspäeval oli üks Defender võistlusraja element, selle külge kinnitati slackline ehk tasakaaluliin. Teise Defenderi kärukonksu külge kinnitati madalal asetsev tasakaaluliin, millel kõik soovijad said ise turvaliselt slackline’i proovida. Mõlema Defenderiga sai publik võistluspäeva jooksul lähemalt tutvuda.
Red Bull Slack Warriori võistlustel stardivad sportlased rajale kahekaupa ja oluline on läbida rada ja takistused võimalikult kiiresti ja vette kukkumata. Esimestes voorudes võisteldi aja peale, finaalides läksid võistlejad rajale nii-öelda üksteise vastu, eesmärgiga jõuda esimesena raja lõppu. Võitjaks krooniti Brasiiliast pärit Matheus Stoco Vidal, kes edestas finaalis napilt sakslast Sascha Grilli. Kolmanda koha pälvis poolakas Filip Oleksik.
Jaan Roose, Red Bulli slackline’i sportlane ja unikaalse võistlusraja autor ütles: „Raja ülesehitus põhines dünaamilisel muutlikkusel – kümned liinid erineva pinge, laiuse ja pikkusega lõid keskkonna, kus slackliner pidi igal hetkel kiirelt ümber häälestuma. Just see kombinatsioon tegi Red Bull Slack Warriori unikaalseks katsumuseks isegi maailma tippudele, kes võistlusel osalesid. Finaalid olid väga pingelised ning pakkusid rohkelt põnevust nii sportlastele kui ka pealtvaatajatele.”
Võistlustel osalenud maailma tippude seas esindas Eestit tartlane Kristjan Kullamaa (27), kes on alaga tegelenud üle kümne aasta. Vastates küsimusele, mis teeb temast tõelise Slack Warriori, ütles sportlane, et selleni jõudmiseks on ta läbinud tasakaaluliinil sadu kilomeetreid. Kristjan Kullamaa jäi tasavägises võitluses napilt veerandfinaalist välja. Naistest oli parim brasiillanna Giovanna Petrucci.
Defender vaimustub võimatust. Defender on eesmärgipäraselt konstrueeritud, väga ihaldusväärne ja tõeliselt vastupidav. Defender on kaasaegne kangelane, hoides au sees mineviku pärandit ja vaadates julgelt tulevikku.
Defender on saadaval 90, 110 ja 130 kerega ja kuni kaheksa istekohaga.
Defender 110 on saadaval elektrilise hübriidina. See on osa kestlikkust vaatest moodsale luksuslikule disainile.
Silmapaistvalt luksuslik Defender OCTA on meistriteos, mis viib nii tava- kui ka maastikusõidu võimekuse uuele tasemele.
Alates 1948. aastast vabaduse majakana tuntud Defender toetab humanitaar- ja looduskaitsetegevust koos Rahvusvahelise Punase Risti ja Punase Poolkuu Seltside Föderatsiooni ning looduskaitseorganisatsiooniga Tusk Trust.
Defenderi margi aluseks on Land Rover – usaldusväärne automark, mis tugineb 75-aastasele tehnoloogia-, sõidukiarhitektuuri- ja maailmas juhtivale maastikusõiduvõimekusele.
Defender on projekteeritud ja konstrueeritud Ühendkuningriigis ning teda müüakse 121 riigis. Ta kuulub JLR-i markide perekonda koos Range Roveri, Discovery ja Jaguariga.