Range Rover toob SV Bespoke tellimisteenusega turule uue isikupärastamise tipptaseme

Täiustatud isikupärastamine: SV Bespoke tellimisteenus pakub Range Rover Autobiography ja SV mudeliversiooni tellijatele täiustatud materjalide, värvide ja viimistluste valikut.

Isikupäraselt koostatud: Kuni 391 sõitjateruumi viimistlusvalikut, 230 SV Bespoke kerevärvi valikut ja „Match to Sample“ teenus võimaldavad luua tõeliselt unikaalse Range Roveri.

Erilahendus: SV Bespoke tellimisteenus on isikupärastamise tippklass, pakkudes ka erilisi tikand- ja viimistluslahendusi.

Pikem sõiduulatus: Uued 550 ja 460 hobujõudu arendavad pistikhübriidid tagavad kuni 121 km elektrilist sõiduulatust ja madala, 16 g/km CO2-heitekoguse, andes kärmema, lummavama ja efektiivsema sõidukogemuse.

V8: V8 mootori juurde kuulub kerghübriidsüsteem, mis parandab efektiivsust, Range Rover SV on nüüd saadaval 615 hobujõudu arendava mootoriga.

Range Rover tõi avalikkuse ette uue SV Bespoke tellimisteenuse, mis võimaldab sõidukeid veelgi enam isikupärastada ja täiustada. Teenust saavad kasutada Autobiography ja SV mudeliversioonide tellijad, samas kui täiendavad uuendused kogu Range Roveri mudelirivis kindlustavad margi positsiooni luksusmaasturite segmendis. Range Rover on luksusmaasturite segmendi teerajaja, mis on eeskujuks olnud juba enam kui 50 aastat, kombineerides mugavuse vankumatu võimekusega.

Range Roveri mudelirivi on uuenenud viimase põlvkonna Pivi Pro meelelahutussüsteemiga ning uued pistikhübriidajamid on muutunud võimsamaks kui kunagi varem. Range Rover SV pika telgede vahega mudel on nüüd esmakordselt saadaval hübriidversioonina, V8 mootoriga mudelit toetab aga efektiivne kerghübriidsüsteem. Range Rover SV mootorite valikusse lisandub ka uus mootor, mis arendab 615 hobujõudu ja pakub ülimat jõudlust.

„Range Rover on luksuse ja eksklusiivsuse sünonüüm. SV Bespoke tellimisteenusega suuname oma kliente looma tõeliselt unikaalseid sõidukeid, valides meie ihaldusväärseid viimistluslahendusi ning nautides meie disainitiimi tuge. Sidudes kokku täienenud isikupärastamiste, konkurentsitu viimistletuse ja ülima võimekuse, jätkab Range Rover ülima moodsa luksuse pakkumist,“ ütles Range Roveri margi juht Geraldine Ingham.

SV Bespoke

SV Bespoke tellimisteenus on isikupärastamise tippklass. Kliendid saavad oma ideaalse sõiduki luua Suurbritannias asuvas SV Bespoke Commissioning Suite‘is, valitud kohalike edasimüüjate juures või komplekteerida mugavalt oma auto eksklusiivse virtuaalse teenuse abil.

SV Bespoke pakub ligipääsu laiale hulgale materjalidele ning sise- ja välisviimistluse valikutele. Sõidukit isikupärastades on klientide käsutuses unikaalne ja kõikehõlmav seitsmest sammust koosnev protsess, mille käigus sätitakse paika värvid, teema, eksklusiivsed SV valikud, materjalid, viimistluselemendid ja isikupärased erilahendused. Iga sõiduk saab olla nii unikaalne kui selle tellija, samas on võimalik otsustada ka Range Roveri disainitiimi poolt koostatud valikute kasuks.

Sõitjateruumi kujundades saab valida 391 materjali ja värvi vahel ning SV Bespoke kerevärvide valikusse kuulub enam kui 230 värvi, mis on saadaval nii läikiva kui ka kergelt matistatud viimistlusega. Samuti on SV Bespoke „Match to Sample“ teenuse abil võimalik jäljendada mistahes teist värvitooni, pakkudes individuaalsete valikute tegemiseks piiramatul hulgal võimalusi.

SV Bespoke‘i käsitöömeisterlikkust aitab veelgi selgemalt esile tuua detailidele pööratud tähelepanu. Näiteks mootoriruumiluugil ja pagasiluugil oleva embleemi saab viimistleda väärismetallide toonides, sealhulgas saab katta selle kullaga.

Jõuajamite valik

Range Roveri ulatuslik jõuajamite valik on veelgi täienenud. Võimsate ja efektiivsete pistikhübriidajamite seas on nüüd uus 160 kW elektrimootor, mis suudab koos 3-liitrise kuuesilindrilise Ingenium bensiinimootoriga arendada 550 hobujõudu P550e mudeliversioonis või 460 hobujõudu P460e mudeliversioonis. Varasemalt olid nendeks näitajateks 510 ja 440 hj.

Uus tehnoloogia muudab elektrirežiimis kiirendamise veelgi silmapaistvamaks, vähendades täiselektrilises režiimis 0–100 km/h kiirenduse aja viie sekundini. Nii elektri- kui ka bensiinimootori kasutamisel suudab P550e nullist sajani kiirendada 5 sekundiga, seda varasema 5,5 sekundi asemel.

Lisaks kerghübriidsüsteemiga täiustatud kuuesilindrilistele Ingenium bensiini- ja diiselmootoritele saab valiku langetada ka pistikhübriidajami kasuks. Pistikhübriidide CO2-heidete hulk on 16 grammi kilomeetri kohta ning täiselektrilises režiimis on võimalik läbida varasema 113 km asemel kuni 121 kilomeetrit. WLTP testide kohaselt võib reaalsetes tingimustes elektriliseks sõiduulatuseks oodata kuni 94 km.

Esimest korda on ka pikema telgede vahega Range Rover SV saadaval pistikhübriidajamiga. Valikus on ka nelja istmega pikema telgede vahega mudeliversioon, SV Signature Suite valik ja efektiivne hübriidajam.

V8 mootorit toetab nüüd esmakordselt efektiivne kerghübriidsüsteem, mis laeb akut aeglustamisel ja pidurdamisel ning kasutab salvestatud elektrienergiat kiirendamisel. Kerghübriidsüsteem ja varasemast sujuvam start/stop-süsteem aitavad vähendada CO2-heitgaaside kogust.

Range Rover SV mootorite valikusse lisandub ka kahe turboga V8 MHEV bensiinimootor, mis arendab 615 hobujõudu ja 750 Nm pöördemomenti, tagades nii sujuva ja jõulise soorituse.

Integreeritud tehnoloogiad

Viimase põlvkonna Pivi Pro meelelahutussüsteemil on selge ja intuitiivne kasutajaliides, mis võimaldab sõiduki kõige olulisemaid funktsioone seada 13,1-tolliselt niinimetatud hõljuvalt klaasist puuteekraanilt. Uute libistatavate nuppudega küljepaneelid heli- ja kliimasätete haldamiseks võimaldavad kõige olulisemaid funktsioone alati kiirelt ja täpselt seada sõltumata sellest, mida ekraanil parasjagu kuvatakse. Umbes 80% kõikidest soovitud tegevustest on võimalik koduekraanil lõpuni viia kahe puudutusega.

Range Roveri hoiavad alati ajakohasena üle-õhu uuendused, võimaldades sõidukit aja jooksul veelgi paremaks muuta.

Range Roveri pardalt leiab esimest korda ka uue Country Road Assist juhiabitehnoloogia, mis teeb eesliikuja kiirusega kohanduva püsikiirushoidja kasutamisel reisijate sõidukogemuse mugavamaks ning väsitab vähem juhti. Nutikas süsteem kasutab ära navigatsioonisüsteemi andmeid, et muuta automaatselt sõiduki kiirust, võttes arvesse eesootavaid kurve ja piirkiiruse muutust ning aeglustades ja kiirendades vastavalt vajadusele.

Range Rover Sporti pardal tutvustatud Dynamic Response Pro viib aga sõidukogemuse uuele tasemele. Võimekas elektriline kerekontrollisüsteem vähendab sõiduki kaldumist kurvides, tagades rahulikuma ja kaasahaaravama sõidukogemuse. Süsteemi mehhanismid võimaldavad rakendada igale teljele kuni 1400 Nm pöördemomenti.

Range Roveri maastikuvõimekust täiustab ka Terrain Response 2 süsteemi osa Adaptive Off-Road Cruise Control, mis aitab keerukatel maastikel paremini toime tulla, hoides vastavalt reaalsetele oludele sobivat kiirust. autojuhid saavad valida nelja erineva mugavustaseme vahel ning süsteem määrab vastavalt sellele ise sobiva kiiruse, võimaldades juhil keskenduda roolimisele ja sobiva raja valimisele.

Täiustatud Range Roverit saab konfigureerida siin: https://www.landrover.com/vehicles/new-range-rover/index.html