UHIUUS RANGE ROVER VELAR PISTIKHÜBRIID ON KOOS UUE INFO- JA MEELELAHUTUSSÜSTEEMIGA




RANGE ROVER VELAR ON NÜÜD STANDARDVALIKUS SAADAVAL PISTIKHÜBRIIDINA KOOS KUUE BENSIINI- JA DIISELMOOTORIGA NING ÕHKVEDRUSTUSEGA


Range Rover tutvustab uuendatud Velarit, mis on puhtam, silmapaistvam ja elegantsem kui kunagi varem. Range Rover Velar on nüüd standardvalikus saadaval pistikhübriidina koos kuue bensiini- ja diiselmootoriga ning õhkvedrustusega. Linnamaasturi saab varustada uue põlvkonna neljasilindrilise Ingeniumi diiselmootoriga, mis tagab kõrge efektiivsuse ja suurepärase jõudluse.

„Range Rover Velar võtab oma nime ja olemuse algupärastelt Range Roveri mudelitelt,“ ütleb Justė Šataitė, Land Rover Balticsi turundusdirektor. „Pistikhübriid Velar on veelgi tõhusam ja puhtam valik meie klientidele, samas tagavad mitmesugused juhiabisüsteemid, kaamerad ja puhta õhu tehnoloogia Range Rover Velari veelgi parema turvalisuse ja nutikuse. See on tehnoloogiliselt üks arenenuim linnamaastur maailmas.“







VEELGI TÕHUSAM JA VÕIMSAM


Range Rover Evoque’i ja Range Rover Sporti vahel oma kohta hoidev luksusmaastur on suurepäraselt tasakaalus välimuse ja tehnoloogiatega ning on nüüd saadaval pistikhübriidina. Uus pistikhübriid P400e tagab sujuva sõidu koguvõimsusega 404 hj ja pöördemomendiga 640 Nm. See mudel kiirendab nullist sajani ainult 5,4 sekundiga.

Pakiruumi alla paigaldatud 17,1 kWh liitiumioonaku saab kiirlaadimisjaamas 30 minutiga 80% täis laadida, tavalise seinalaadijaga võtab see 1 tund ja 40 minutit. Linnamaasturi täiselektriline läbisõiduulatus on 53 km (WLTP), keskmine kütusekulu 2,2 l 100 km kohta ja CO2 heitmeid eritub ainult 49 g/km.

Range Rover Velar debüteerib uute 3-liitriste kuuesilindriliste Ingeniumi mootoritega. Uusimad tõhusad bensiini- ja diiselmootorid on varustatud 48 V poolhübriidtehnoloogiaga, mis vähendab kütusekulu ja parandab sõiduomadusi. Kuuesilindrilised mootorid on diiselmootoril D300 (300 hj), bensiinimootoril P340 (340 hj) ja pistikhübriidil P400 (400 hj). Linnamaasturil on nelikvedu ja erakordset mugavust pakkuv õhkvedrustus.




Uued mootorid põhinevad uusimatel mootoritehnoloogiatel, need on ühendatud poolhübriidsüsteemiga ning pakuvad parimat jõudlust. Poolhübriidsüsteem sisaldab generaatoririhmaga integreeritud käivitusgeneraatorit (BiSG), mis taaskasutab pidurdamisel tavaliselt kaotsi läinud energiat. See energia salvestatakse pakiruumi põranda all olevale 48 V liitiumioonakule. Hiljem kasutatakse seda kiirendamisel, et tagada sujuvam käivitamine ja peatumine.

Uute kuuesilindriliste mootorite P340 ja P400 pöördemoment on vastavalt 480 ja 550 Nm, samas mudelid, mis on varustatud võimsama P400 mootoriga, kiirendavad nullist sajani vaid 5,5 sekundiga. Mõlemal mootorivalikul on elektriline kompressor, mis töötab kahe-kanalise turbiiniga ja CVVL-süsteemiga (Countinuous Variable Valve Lift).

D300 diiselmootoril on 650 Nm pöördemoment ja auto kiirendab nullist sajani 6,5 sekundiga. Selle kütusekulu on 7,4 l / 100 km ja CO2 heitmeid 194 g/km.

Uus Ingeniumi diiselmootor vastab standarditele Real Driving Emissions Step 2 (RDE2) ja Euro 6d-final ning see on ühendatud 48 V poolhübriidtehnoloogiaga. See tagab, et uus Ingeniumi diiselmootor (mida saab nüüdsest paigaldada Range Roverile ja Range Rover Sportile) on üks puhtamaid maailmas.

Range Rover Velar debüteerib uue põlvkonna neljasilindrilise Ingeniumi diiselmootoriga D200 (204 hj), mis toodab rohkem võimsust, eritab vähem heitmeid ja on madalama kütusekuluga. Nagu teistegi mootorivalikutega, pakutakse seda koos 48 V hübriidtehnoloogiaga ning selle CO2 heitmete arv algab 165 g/km ja kütusekulu alates 6,3 l / 100 km.

TIPPTASEMEL INFO- JA MEELELAHUTUSSÜSTEEM


Velaril on puhtad sisekujunduste valikud koos sisseehitatud puuteekraanide ja Land Roveri info- ja meelelahutussüsteemidega Pivi ja Pivi Pro. Intuitiivne Pivi Pro süsteem (saadaval S-i ja kõrgemate spetsifikatsioonidega mudelitel) tagab ainulaadse digitaalse sõidukogemuse.

Pivi süsteemi välja töötamisel oli põhitähelepanu kasutamise lihtsusel. Sellel on kõrglahutusega graafika, mis tagab ekraanide ja navigatsioonisüsteemi kiire reageerimise. Õhu kaudu uuendatav tarkvara (SOTA) ja katkematu internetiühendus võimaldavad klientidel kasutada uusimaid kaarte, rakendusi ja autosisest tarkvara.

Rakendus Spotify integreeriti info- ja meelelahutussüsteemi esimest korda ja Bluetooth võimaldab korraga kasutada kahte telefoni.

Kõiki Velari mudeleid saab sellel aastal tellida ja kõik tellitud autod jõuavad klientideni 2021. aasta alguses.