INNOVATSIOON, MIS ÜLETAB PIIRE.

Veelgi erakordsemaks eluks.

RANGE ROVERI KÕIGE DÜNAAMILISEM VEDRUSTUSSÜSTEEM

Võtke oma SV jõudlus suurema kontrolli alla.

6D dünaamiline vedrustussüsteem asendab traditsioonilised stabilisaatori vardad keeruka hüdraulilise süsteemiga, mis tagab erakordse stabiilsuse ning oluliselt väiksema kaldumise kiirendamisel ja pidurdamisel. See maailma esimene süsteem kontrollib veeremist nii tõhusalt, et paigaldatud lamellrehvidel on 1,1 G külgkiirendust.

Tulemus on kõigi aegade köitvaim Range Rover Sport.

Tänu 8 kg väiksemale kaalule võrreldes traditsiooniliste stabiliseerimissüsteemidega reageerib 6D dünaamiline vedrustus intelligentselt erinevatele sõidustiilidele, pakkudes laiaulatuslikku juhitavust, mis kajastab hetke keskkonda.

Uus SV sõidurežiim kalibreerib ainulaadselt veeremise jäikust, kaldumise jäikust, kompressiooni ja tagasilöögi summutust ning langetab auto kõrgust 15 mm võrra, et tagada ülimalt dünaamiline sõit.

Kuna sõiduk püsib kindlamalt teel ning kaal jaotub ühtlasemalt, suunatakse pidurdusvõime parandamiseks pidurdusjõudu rohkem tagaratastele.

See on ülim sõidumugavus ja võimekus koos sportautole iseloomuliku väiksema veeremise ja suurema jäikusega – kõik see, mida Range Roverilt ootate.

ESIMESED 23-TOLLISED SÜSINIKKIUST VALUVELJED

Märkimisväärne tugevus ja jäikus ning väiksem kaal. Lisafunktsioonid, mis nihutavad sõidudünaamika piire, on SV 23-tollises süsinikkiust valuvelgedes olemas. Sündinud kolm aastat kestnud range arendustegevuse ja testimise tulemusena – see on jätkuv keskendumine erakordsele.

Innovaatilise viie topeltkodaraga disain on võimalik tänu süsinikkiu keerukale kihilisusele – kombineeritud rattapaar võimaldab 21 kg väiksemat kaalu sepistatud alumiiniumi ekvivalendiga võrreldes. See tähendab paremat kiirendust ja aeglustumist, rohkem väledust ja kütusesäästu.

Suurepärane tugevus ja jäikus, mida pakub innovaatiline süsinikkomposiit-konstruktsioon ja vormimisprotsess, tähendab ka stabiilsemat juhitavust. Need on valuveljed, mis nihutatavad sõidudünaamika piire ja parandavad sõidunaudingut nii maanteel kui ka maastikul.

Saadaval on nii läikivad kui ka satiinvärvitoonid, mille viimistlus sobitub Teie sõiduki kerevärviga.

KROONIV REHVIKONTROLL

Range Rover Sport SV on esimene sõiduk Range Roveri ajaloos, millel on diferentsiaalrataste seadistus – 285 mm eesmised ja 305 mm tagumised rattad tagavad täiendava veojõu ja juhitavuse.

Seda puhast meelekindlust suurendab motospordi ikooni Michelini eksklusiivne rehvivalik. 23-tollised ainulaadse disainiga Pilot Sport All Season 4 lamellrehvid, mis on saadaval ainult Range Rover Sport SV-l ja tagavad 12% parema haarduvuse kui varasemad Range Rover Sport SVR-i suverehvid.

23-tollised Pilot Sport All Season 4 lamellrehvid on valmistatud Michelini C3M-moodultootmisprotsessis, et tagada täielik jõudlus. Need kvalifitseeruvad uhiuue ETRTO (Euroopa rehvide ja valuvelgede tehniline organisatsioon) suure kandevõime kategooriasse (HLC) ning rehvidel on pikem eluiga ja parem vastupidavus suurematel kiirustel.

SÜSINIKKERAAMILISED PIDURID. ESIMESED RANGE ROVERIL.

Range Rover Sport SV-l on koostöös maailma piduritehnoloogia liidriga Brembo arendatud ainulaadne pidurisüsteem Integrated Power Booster (IPB), mis tagab ületamatu pidurdusvõime.


Suurendatud vastupidavusega kõrgetele temperatuuridele ja võrreldamatu rõhujaotusega saavutab see tõhus pidurisüsteem erakordse võimsuse, tuhmumiskindluse ja väiksema kulumise. Selle on kalibreerinud SV tiim, et pakkuda Range Roveri kõigi aegade parima reageeringuga pedaalitunnetust.

Vormel 1 tehnoloogiaga paigaldatud 440 mm pidurikettad on suurimad, mis on seeriasõidukile paigaldatud.

Mehaanilise tugevuse ja vastupidavuse tagamiseks on piduri kerge keraamiline materjal tugevdatud süsinikkiuga ja ketta mõlemal pinnal on täiendav keraamiline hõõrdekiht. Vedrustamata mass väheneb kõigis neljas nurgas märkimisväärse 34 kg võrra.

Isegi suure kuumuse juures, mis tuleneb meeleolukatest rajasõitudest – ja testimisel AMS-i (Automotive Sport) standardist enam kui kaks korda kõrgemate nõuetega – tagab ainulaadne kaheksa kolviga ristikujuline paigutus optimeeritud padjarõhu ringluse ja tuhmumiskindluse, mis ületab paljude sportautode tulemusi.

Eksklusiivne SV värvivalik ühtlustab pidurisadulad suurepäraselt Teie sõiduki välisviimistlusega. See on süsteem, mis näeb välja sama dünaamiline kui tundub.

KÕIGI AEGADE VÕIMSAIM RANGE ROVER

Kogege eksklusiivset SV jõudlust.

Range Rover Sport SV ainulaadne 4,4-liitrine V8 kerghübriid-bensiinimootor tagab 635 hj, 800 Nm pöördemomendi ja kiirenduse 0–100 km/h 3,6 sekundiga* – see on kõigi aegade efektiivseim Range Roveri V8 mootor.

Range Rover Sport SV-d toetab paralleelne topeltturbolaadur, mis annab reageeriva võimsuse ja suurendab kogu pöörete vahemikku, et tagada parem juhitavus, tippvõimsus ja efektiivsus võrreldes kõigi varasemate V8 mootoriga Range Roveritega.

Iga silinder kaetakse pihustustehnoloogia abil – seni tavaliselt terasest osad kaetakse üliõhukese pihustatava metallisulamiga. See vähendab kaalu ja hõõrdumist, parandades samal ajal soojusülekannet ja -efektiivsust. Valvetronic-mootori muudetav sisselaskeava ja topelt VANOS-klapiajastussüsteem suurendavad nukkvõlli tööd optimaalse sisepõlemisjõudluse saavutamiseks.

Dünaamilises kiirendusrežiimis suurendab kerghübriidsüsteem jõudlust elektroonilise abiga, et tagada tundlikum kiirendus.

Range Rover SV kõlab sama hästi kui sõidab. Aktiivse väljalasketoruga süsteemil on elektrooniliselt juhitavad kaheastmelised klapid, mis tagavad sihipärase, moduleeritud pulseerimise kergemate gaasipedaali avamiste juures.

Kui SV sõidurežiim on aktiveeritud, muutub seadistus rohkem jõudlusele orienteerituks, mis võimaldab väljalaskeklappidel olla avatud ja jääda avatuks sagedamini. Suurenenud mootori pöörlemiskiiruse ning suurema ja püsivama õhuvooluga kogete SV karget ja teravat, teatraalse efektiga heli.

ÜLIMALT KAASAHAARAV HELI

Tunnetage muusikat kogu kehaga. SV esiistmete helisüsteemil Body and Soul on traditsioonilistest kõlaritest paremini tajutavamad ja oluliselt ulatuslikumad kõlarid ning SUBPAC™ muudab heli sügavalt kaasahaaravaks ja nüansirikkaks.

Vibrotaktiilset tehnoloogiat SUBPAC™ kasutavad professionaalsed muusikaprodutsendid ja helidisainerid üle maailma. See ühendab tehisintellekti optimeeriva tarkvara kahe haptilise võimendi ja nelja sisseehitatud muunduriga.


Sõidukit on täiendatud 29 kõlariga helisüsteemiga Meridian Signature. See on täielik autoheli revolutsioon ja paradigma muutus Teie muusikakogemuses.

Kuue heaolurežiimiga – rahulikust kuni ergutavani – on biomeetrilised testid näidanud, et istmete helisüsteemil Body and Soul on sõitjate jaoks mõõdetav kasu: vähem stressi ja parem keskendumisvõime.

Intuitiivsete ohutusteadete toel pakub SV istmete helisüsteem Body and Soul igal sõidul kõige kaasahaaravamat ja isiklikumat meediakogemust.

JÄTKAKE AVASTAMIST

UUS RANGE ROVER SPORT SV

UUS RANGE ROVER SPORT SV

UUS RANGE ROVER SPORT SV Kaasahaarav, dünaamiline ja enesekindel.
ERIPROJEKTIDE ÜKSUS SPECIAL VEHICLE OPERATION

ERIPROJEKTIDE ÜKSUS SPECIAL VEHICLE OPERATION

Ületamatu luksus.
RANGE ROVER SPORTI MUDELITEGA

RANGE ROVER SPORTI MUDELITEGA

Uusim kollektsioon.

*Kui kasutate kombineeritud mootori ja kerghübriidi väljundit, dünaamilist kiirendust, süsinikkiust valuvelgi ja pidureid, on pöördemoment kuni 800 nm ja kiirendus 0–100 km/h 3,6 sekundiga.