Land Rover on loodud põhjamaise kliima jaoks. Selle pidev nelikvedu ja maastikuga kohandumine (Terrain Response) viib Teid sihtkohta ilmastikuoludest sõltumata.
Maasturid, nelikvedu ja Land Rover.
Range Roveri kollektsiooni kõige dünaamilisem esindaja. Pistikhübriidversioonil on nelikvedu ja ühekordse laadimisega saab sõita 48 kilomeetrit. Edumaa teistega tagab 850 mm läbivussügavus.
Range Rover tutvustab uuendatud Velarit, mis on puhtam, silmapaistvam ja elegantsem kui kunagi varem. Range Rover on nüüd standardvalikus saadaval pistikhübriidina koos kuue bensiini- ja diiselmootoriga ning õhkvedrustusega. Linnamaasturi täiselektriline läbisõiduulatus on 53 km.
Vaikne, kuid mitte silmapaistmatu. Uus laetav hübriid Range Rover Evoque P300e pakub parimat kombinatsiooni elektrilise liikumise ja nelikveo jõudluse vahel. Ainuüksi elektrienergiaga saate sõita kuni 55 kilomeetrit, laadida aku 80% -ni vaid 30 minutiga ja nautida Range Roveri jäljendamatut stiili, olenemata teeolust. Loe lähemalt kauaoodatud 309-hobujõulise uuenduse kohta.
Suure jõuga seiklusesse. Uus Land Rover Discovery Sport P300e on laetav hübriid, mis töötab ainuüksi elektrienergiaga kuni 55 kilomeetrit. 309 hobujõudu, ainulaadne nelikveosüsteem ja muljetavaldav viimistletud ja mitmeotstarbeline interjöör kogu perele. Aku laadimiseks 80 protsendini kulub vaid 30 minutit.
2021. mudeliaastaks on loodud uus Defenderi võtmetähtsusega ja täiustatud pistikhübriidmudel (PHEV) P400e. Pistikhübriidis on ühendatud võimas 2-liitrine ja neljasilindriline bensiinimootor ning 105 kW elektrimootor. 400-hobujõuline P400e annab madalate ülalpidamiskulude kõrval märkimisväärse pöördemomendi, CO2 heitmeid ainult 74 g/km ja kombineeritud kütusekulu on 3,3 l / 100 km. Täiselektrirežiimis töötades ei eraldu kuni 43 km ulatuses üldse heitmeid.
Laetavaid hübriidsõidukeid nimetatakse hübriideks, pistikhübriidideks või kasutatakse lühendit PHEV. Tutvu Land Roveri hübriidsõidukite P300 ja P400e tehnoloogiatega.
MEIE HÜBRIID-, BENSIINI- VÕI EURO 6 DIISELMOOTORIGA LINNAMAASTURID
Meie praegused bensiini- ja diiselmootorid on kõige puhtamad ja efektiivsemad seni toodetutest. Uuel pistikhübriidelektriautol on kõige innovaatilisem jõuülekanne.