MEIE HÜBRIID-, BENSIINI- VÕI EURO 6 DIISELMOOTORIGA LINNAMAASTURID

MEIE PRAEGUSED BENSIINI- JA DIISELMOOTORID ON KÕIGE PUHTAMAD JA EFEKTIIVSEMAD SENI TOODETUTEST. UUEL PISTIKHÜBRIIDELEKTRIAUTOL ON KÕIGE INNOVAATILISEM JÕUÜLEKANNE. MILLINE NEIST ON TEILE ÕIGE?

VALIK ON SINU

UUS DIISEL

UUS DIISEL

Puhtam, kui kunagi varem, Land Roveri uued diiselmootorid pakuvad kütuseefektiivsust koos pöördejõu näitajatega, mis sobivad maastikule ja pukseerimiseks. See on kombinatsioon, mis loob tõeliselt usaldusväärse pikamaa suutlikkuse.
BENSIIN

BENSIIN

Pakkudes dünaamilist ja kiiret sõitu, austab meie uus bensiinimootorite liik Land Roveri ikoonilist maantee tundlikkust, pakkudes samas muljetavaldavalt madalat kütusekulu ja CO2 emissioone.
PISTIKHÜBRIID

PISTIKHÜBRIID

Meie pistikhübriid elektrisõidukid (PHEV) kombineerivad sujuvalt tavalise mootori elektrimootoriga, et pakkuda täiselektrilist vedu madalatel kiirustel ja traditsioonilist sisepõlemismootori suutlikkust pikematel reisidel.

THE KEY BENEFITS OF NEW DIESEL, PETROL AND PHEV

MADALAD CO<sub>2</sub> EMISSIOONID

MADALAD CO2 EMISSIOONID

Land Roveri uued diiselmootorid toodavad umbes 20% madalamaid CO2 emissioone, kui bensiinimootorid. Tegelikult, alates 2002. aastast alates on diiselmootori valinud ostjad hoidnud ära umbes 3 miljoni tonni CO2 vabanemise atmosfääri.
TÄIDAVAD EU6D-TEMP JA TEGELIKE SÕIDUEMISSIOONIDE (RDE) REGULATSIOONIDE NÕUDEID

TÄIDAVAD EU6D-TEMP JA TEGELIKE SÕIDUEMISSIOONIDE (RDE) REGULATSIOONIDE NÕUDEID

Land Roveri uued diiselsõidukid täidavad EU6d-Temp ja tegelike sõiduemissioonide (RDE) regulatsioonide nõudeid, vähendades märkimisväärselt emissioone kõikides sõidutingimustes.
VÄHENDATUD LÄMMASTIKOKSIIDI EMISSIOONID (NO<sub>X</sub>)

VÄHENDATUD LÄMMASTIKOKSIIDI EMISSIOONID (NOX)

Alates septembrist 2015 on kõik Land Roveri uued diiselmootorid varustatud täiustatud selektiivse katalüütilise reduktsiooniseadmega (SCR) töötlusjärgse väljalaskesüsteemiga (st AdBlue), mis aitab märkimisväärselt vähendada NOX emissioone.
PARENDATUD KÜTUSEEFEKTIIVSUS

PARENDATUD KÜTUSEEFEKTIIVSUS

Diiselmootorid pakuvad umbes 20% paremat kütusesäästu, kui nende bensiiniga vasted. Seega, kui sõidate sageli aastas maha 19 000 km või enam, siis on see teie jaoks kõige kuluefektiivsem valik.
TÄIDAVAD EU6D-TEMP JA TEGELIKE SÕIDUEMISSIOONIDE (RDE) REGULATSIOONIDE NÕUDEID

TÄIDAVAD EU6D-TEMP JA TEGELIKE SÕIDUEMISSIOONIDE (RDE) REGULATSIOONIDE NÕUDEID

Land Roveri uued diiselsõidukid täidavad EU6d-Temp ja tegelike sõiduemissioonide (RDE) regulatsioonide nõudeid, vähendades märkimisväärselt emissioone kõikides sõidutingimustes.
DÜNAAMILINE SÕIDUKOGEMUS

DÜNAAMILINE SÕIDUKOGEMUS

Land Roveri bensiinimootorid pakuvad sujuva ja tundliku jõuülekandega meie kõige meeleolukamaid sõiduelamusi. Need on virgutav kogemus sundimatust jõudlusest ja põnevatest helidest kõikidel kiirustel.
VÄHE TAHMAOSAKESI

VÄHE TAHMAOSAKESI

Meie uusimad bensiinimootorid on varustatud suure efektiivsusega filtritega, et püüda ja ladestada ülipeeneid tahmaosakesi, kui heitgaas liigub neist läbi. See aitab langetada väljalasketorust atmosfääri vabastatavaid emissioone.
MADALAMAD ETTEMAKSUKULUD

MADALAMAD ETTEMAKSUKULUD

Kuigi diiselmootorid pakuvad tüüpiliselt suuremat kütuseefektiivsust, võivad võrdväärsed bensiinimootorid madalamate ettemaksukulude tõttu sageli osutuda targemaks valikuks väikse läbisõiduga lühikeste vahemaade sõitjatele.
ERITI MADALAD EMISSIOONID

ERITI MADALAD EMISSIOONID

Pakkudes muljetavaldavat väljalasketoru nullemissiooni, ei ole Land Roveri pistikhübriidid mitte ainult kõige ökonoomsemad pidada, vaid on ka palju keskkonnasõbralikumad, kui kütust põletavad vasted - need vähendavad massiivselt teie ökoloogilist jalajälge.
EI MINGIT KOMPROMISSI SUUTLIKKUSES

EI MINGIT KOMPROMISSI SUUTLIKKUSES

Maastikusuutlikkus, mida ootate Land Roverilt, jääb pistikhübriidil kompromissituks. Näiteks on Range Roveri läbimissügavus täpselt sama, nagu tavalisel sisepõlemismootoril, millele lisandub elektrimootori poolt pakutav täiendav pöördejõud, mis on ühtlasi maastikulsõidu eeliseks.
PALJU PUHTAM SÕIT

PALJU PUHTAM SÕIT

Pakkudes meie vaikseimat sõitu, tagab pistikhübriid sujuva ülemineku bensiinimootori ja elektrimootori vahel, pakkudes optimaalset täiust ja lisades häirimatuse tunnet siseruumi.
SÄÄSTLIKUD ÜLALPIDAMISKULUD

SÄÄSTLIKUD ÜLALPIDAMISKULUD

Elektri suhteliselt madal maksumus bensiini ja diisliga võrreldes tähendab, et pistikhübriidi on suhteliselt odav tankida. Ja vähemate liikuvate jõuülekande osadega, mida hoida, on neid ka märkimisväärselt odavam hooldada.

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

OPEN ALL
Mis on jõuülekanne?
Kui palju aega kulub hübriidauto laadimiseks?
Milline on hübriidautode sõiduulatus?
Millised on diiselmootori eelised bensiinimootori ees?
Kuidas Jaguar Land Rover vähendab sõiduki emissioone?
Kas diiselmootorid on puhtad?
Mis on diisli tahmafilter (DPF) ja miks see on oluline?

AVASTAGE LAND ROVER

MEIE AUTOD

MEIE AUTOD

Enne sobiva auto valimist uurige ja võrrelge meie laia mudelivalikut.
VASTUTUSTUNDLIKKUS

VASTUTUSTUNDLIKKUS

Oleme pühendunud vastutustundlikule ja jätkusuutlikule äritegevusele, et saaksime oma klientidele, ettevõtetele ja majandusele suuremat lisaväärtust anda.
TUTVUGE
BENSIINI- JA DIISELMOOTOR – TÄHELEPANU KESKPUNKTIS

BENSIINI- JA DIISELMOOTOR – TÄHELEPANU KESKPUNKTIS

Miks on diiselmootorid kriitika all? Kuidas mõjutavad õigusaktide muudatused autot, millega iga päev sõidate? Lugege rohkem maailma kahe populaarseima jõuülekandega auto kohta.
KAS MA PEAKSIN OSTMA DIISELMOOTORIGA AUTO?

KAS MA PEAKSIN OSTMA DIISELMOOTORIGA AUTO?

Diiselmootoriga auto ümber on palju segavat taustamüra, mistõttu oleme siin, et vastata Teie küsimustele ja leida just Teile sobivaim auto.

*Esitatud arvud pärinevad tootja ametlikest testidest, mis vastavad ELi õigusaktidele. Need on ainult võrdlemiseks. Tegelikud arvud võivad erineda. CO2 ja kütusekulu võib varieeruda sõltuvalt ratta paigaldusest ja valikulistest lisadest.