Kas olete nõus andma tagasisidet, mis aitaks parandada meie kodulehte?

Land rover

500 characters-left

Täname Teid tagasiside eest.

Kui Te soovite, et Teiega ühendust võetaks, et mõista täpsemalt Teie vastuseid siis palun jätke oma kontakt – keegi meie esindajatest võtab Teiega ühendust. Me ei jaga Teie kontaktandmeid kolmandatele osapooltele.

Range Rover Velar 2018. aasta maailma autodisaini auhinna võitja.

Range Rover Velarile annavad ilme jõuline siluett, kitsad LED esituled, peidetud uksekäepidemed ja tippklassi Touch Pro Duo meelelahutussüsteem.

PDF-HINNAKIRI, RANGE ROVER VELAR >

RANGE ROVER VELAR ERIPAKKUMINE


RANGE ROVER VELAR S 2.0 AWD D240 
        
Hinnavõit: 12 888,00 EUR

LOE LISAKS >

 

PÕHIOMADUSED

DISAIN

Range Rover Velar-i disainifilosoofia on revolutsiooniline. Rabavad proportsioonid, süvistatud ukselingid ja integreeritud tagaspoiler parandavad kõik aerodünaamikat. Kõik disainielemendid, kaasa arvatud fooliumkattega radiaatorivõre annavad sõiduki esiprofiilile vaieldamatult väärika ilme.

TEHNOLOOGIA

Touch Pro Duo info- ja meelelahutussüsteem liidab kaunilt üheks tervikuks kaks 10'' kõrglahutusega puuteekraani. Touch Pro Duo on kasutatav koos lisana pakutava värvilise esiklaasikuva ja samuti lisana pakutava interaktiivse juhiekraaniga, et vaadata korraga erinevat sisu ja et suhelda korraga mitme funktsiooniga.

SUUTLIKKUS

Range Rover Velar demonstreerib oma laitmatut võimekust nii kiirteel kui riukalikul külavaheteel. Täisvedu (AWD) tagab kombineeritult jõuülekande intelligentse dünaamika (IDD) ja pidurdades pöördemomendi vajalikku suunda juhtimisega põneva ja haarava sõidu.

VÄLIMUS

TEHNOLOOGIA

SUUTLIKKUS

VÕIMEKUS

MITMEKÜLGSUS

BACK

VALIGE VARUSTUS

RANGE ROVER

Choose your model

NEDC (New European Driving Cycle) on seni kehtinud katsetuste standard, mille alusel mõõdeti kuni viimase ajani sõiduautode kütusekulu ja heitmekoguseid Euroopas. WLTP (Worldwide harmonised Light vehicle Test Procedure) on uus, osaliselt alates 2017. aastast kehtima hakanud kergsõidukite ülemaailmne ühtlustatud katsemenetlus, mis on mõeldud sõiduautode kütuse- ja energiakulu, sõiduulatuse ja heitmekoguste mõõtmiseks. See töötati välja, et mõõtmistulemused vastaksid senisest enam tegelikele sõiduoludele. Sõidukid sooritavad katsed koos lisavarustusega ning kasutatakse senisest nõudlikumaid katseprotseduure ja sõiduprofiile. Avaldatakse nii eelmise (NEDC) kui ka uue (WLTP) katse andmed. Andmete erinevus tuleneb sellest, et katsete metoodika on mõnevõrra erinev, aga see ei tähenda vähenenud võimsust või suutlikkust.

© Inchcape Motors Finland Oy

Kas olete nõus andma tagasisidet, mis aitaks parandada meie kodulehte?

Land rover

500 characters-left

Täname Teid tagasiside eest.

Kui Te soovite, et Teiega ühendust võetaks, et mõista täpsemalt Teie vastuseid siis palun jätke oma kontakt – keegi meie esindajatest võtab Teiega ühendust. Me ei jaga Teie kontaktandmeid kolmandatele osapooltele.