UUS RANGE ROVER: VAIKNE LUKSUS

UUS RANGE ROVER: VAIKNE LUKSUS
  • Täielikult uuenenud disainiga salong pakub võrratut viimistlust – ükskõik, kas teete äri- või lõbureise
  • Uus pistik-hübriid jõuülekanne pakub Land Roveri lipulaevale kohast muretut mugavust:
    • Kokku võimsus/kiirendus: 389 hj  (297kW)/640Nm
    • NEDC standardile vastav kombineeritud kütusekulu: (2,8 l/100km)
    • NEDC standardile vastav kombineeritud CO2 emissioon: 64g/km
    • Sõiduulatus ainult elektri jõul: (51 km)
    • Kiire laadimisaeg: 2 tundi 45 minutit
  • Elegantne ja intuitiivne Touch Pro Duo info- ja meelelahutussüsteem koos kahe kõrglahutusega puutetundliku ekraaniga on 21. sajandi digitaalne ülemteener
  • Uus 557 hj Range Rover SV Autobiography Dynamic liidab luksusliku interjööri ja V8 mootori ülelaadimisega jõudluse (0-100km/h kiirendus 5,4 sekundiga)
     

Range Rover esindab nüüd rohkem kui kunagi varem luksusliku autosõidu tippklassi, tehes iga reisi väärtuslikuks kogemuseks nii sõitjate kui reisijate jaoks.

Range Rover, mis sai alguse ligi 50 aastat tagasi autona, millega sõita oma maamõisast linnamajja, on sellest alates pidevalt arenenud, et näidata maailmale suunda, kuid jääda seejuures võrreldamatut luksusust pakkuvaks täisvereliseks maastikuautoks.

Tänapäevane tehnoloogia suunab Range Roveri järgmist suurt sammu. Elektrilise jõuülekandega pistik-hübriid pakub jätkusuutlikku luksust koos uuel tasemel efektiivsuse ja sooritusvõimega, mis täiendavad sõiduki rafineeritust ja ihaldusväärsust. Koos edasi arenenud välisdisainiga on suurenenud auto mugavus ja salongi lisandunud uued tehnoloogiad. 

Mugavust suurendavad funktsioonid muudavad sõidukogemust nii juhi kui reisijate jaoks. Tänu uutele istmeraamidele saab senisest laiemaid ja sügavamaid esiistmeid liigutada 24 suunas ning istmete käetoed on soojendatavad. Sõiduki tagaosas pakuvad täielikult uuendatud salong ja istmete paigutus reisijatele rahulikku varjupaika, tegemata seejuures kompromisse pagasiruumi arvelt. 

Kui teete sõidu ajal reisijana tööd, on teie kasutuses kuni 17 erinevat ühendumisviisi, sealhulgas tavalised elektri pistikupesad, USB ja HDMI pordid ning 12-voldised laadijapesad. Ärireisijaid silmas pidades on autosse lisatud ka 4G Wi-Fi hotspot kuni kaheksale seadmele ja mugavad panipaigad. Salongis on lõdvestumiseks paigutatud luksuslikud istmed, mis pakuvad seljatugedesse paigutatud Hot Stone tehnoloogia abil 25 erinevat massaažiprogrammi. 

“Meie kliendid on väga selgelt väljendanud, mida nad ootavad igalt uuelt Range Roverilt. “Ärge muutke seda, tehke lihtsalt veelgi paremaks,” ütlevad nad meile. Seega kõik, mida oleme teinud, tegime selleks, et muuta meie maasturite lipulaev veelgi paremaks. Pärast ligi 50 aastat on neljanda põlvkonna Range Rover senistest parim ja tagab, et algupärane luksusmaastur jääb ka edaspidi teadlike klientide valikuks üle maailma.”
Gerry McGovern, disainivaldkonna juht, Land Rover

Auto sisemuse elegantust tõstab sujuvalt integreeritud info- ja meelelahutussüsteem, mis on kõige edasiarenenum, mida Jaguar Land Rover siiani loonud. Touch Pro Duo, koodnimega ‘Blade’, ühendab kaks kõrglahutusega 10-tollist puutetundlikku ekraani, mis töötavad kooskõlas konsooli keskosas. Infot saab tõmmata ühelt ekraanilt teisele, muutes ekraanidel oleva info asetuse intuitiivseks, kaasahaaravaks ja funktsionaalseks.

Järjena eelmisel nädalal esitletud uuele Range Rover Sport pistikhübriidile (PHEV) jätkab Jaguar Land Rover oma teekonda sisepõlemismootoritega sõidukitelt autonoomsete, ühendatud ja elektriliste sõidukite suunas (ICE to ACE põhimõte).

Uus tõhus Range Rover P400e näitab jätkusuutlikku jõudlust, ühendades 296 hj (221kW) võimsusega 2,0-liitrise neljasilindrilise Ingenium bensiinimootori ja 114 hj (85kW) võimsusega elektrimootori. Kokku 389 hj (297kW) võimsus* , mis on kättesaadav püsiva neljarattaveo korral, annab kiirenduse 0-100km/h 6,8 sekundiga ja maksimaalse kiiruse 220km/h. 

Muljetavaldava 640Nm pöördemomendiga uue jõuülekande dünaamiline jõudlus ühendub Range Roveri traditsioonilise suutlikkuse, mugavuse ja täiuslikkusega.

Tänu elektrilisele jõuülekandele paiskab Range Rover P400e NEDC kombineeritud tsüklis õhku ainult 64g/km süsinikdioksiidi ja võimaldab sõita vaid elektri jõul kuni 51 km ilma Ingenium bensiinimootorita. Esimest korda saavad Land Roveri lipulaeva valinud kliendid kogeda ka null-emissiooniga sõitmist.

P400e õhupuhastus toimib hiirvaikselt, tegemata samal ajal kompromisse  maastikul  või kehvema õhukvaliteediga piirkondades liikudes, sealhulgas ummikuterohketest tsoonides. 

Jõuülekande täpsus ja kontroll näitavad selget edasiminekut kõigil maastikel. Land Roveri Terrain Response 2 tehnoloogia unikaalne seadistus võimaldab targalt ja täpselt jagada elektrimootori, millel pole aeglast käiku ja mille maksimaalne pöördemoment tekib juba alates mootori nullpöördest, jõudu kõigile neljale rattale. See annab parema kontrolli väikese kiirusega maastikumanöövrite ajal ja kinnitab Range Roveri sundimatu võimekuse silmapaistvat ulatust.


Kogemaks Range Roveri luksuslikkust ja sooritusvõimet kõige dünaamilisemas vormis, saavad kliendid proovida täiustatud mudelit SV Autobiography Dynamic – Range Roveri seni kõige võimsamat sõidukit. V8 ülelaadimisega bensiinimootori võimsus on kuni 557 hj (15 hj enam võrreldes eelmisega), mis annab kiirenduse 0-100km/h ainult 5,4 sekundiga. Auto silmatorkavad disainitäiendused sisaldavad eksklusiivset kroomitud sisselõigetega Graphite Atlas iluvõre disaini ja muudetud tagumist põrkerauda koos integreeritud metallist väljalasketoru otstega.

Uut Range Roverit, mille Jaguar Land Rover on disainitud ja projekteeritud Suurbritannias, hakatakse tootma Solihulli tootmisüksuses ja seda saab nüüdsest ette tellida. Esimesed autod on kavas toimetada klientidele 2018. aasta alguses (sõltuvalt turgudest).

* Sisepõlemis- ja elektrimootori tipuvõimsus ei ole samadel mootori pööretel

© Inchcape Motors Finland Oy

Kas olete nõus andma tagasisidet, mis aitaks parandada meie kodulehte?

Land rover

500 characters-left

Täname Teid tagasiside eest.

Kui Te soovite, et Teiega ühendust võetaks, et mõista täpsemalt Teie vastuseid siis palun jätke oma kontakt – keegi meie esindajatest võtab Teiega ühendust. Me ei jaga Teie kontaktandmeid kolmandatele osapooltele.