Kas olete nõus andma tagasisidet, mis aitaks parandada meie kodulehte?

Land rover

500 characters-left

Täname Teid tagasiside eest.

Kui Te soovite, et Teiega ühendust võetaks, et mõista täpsemalt Teie vastuseid siis palun jätke oma kontakt – keegi meie esindajatest võtab Teiega ühendust. Me ei jaga Teie kontaktandmeid kolmandatele osapooltele.

RANGE ROVER SPORT PISTIK-HÜBRIID ON ESIMENE LINNAMAASTUR, MIS RONIS ÜLES TAEVAVÄRAVA MÄEST

RANGE ROVER SPORT PISTIK-HÜBRIID ON ESIMENE LINNAMAASTUR, MIS RONIS ÜLES TAEVAVÄRAVA MÄEST
  • Pistik-hübriid (PHEV) jõuülekandega linnamaastur ronis esmakordselt toimunud Draakoni tee väljakutsel üles 45-kaadisesest 999 astmega trepist 
  • Range Rover Sport pistik-hübriid näitab oma dünaamilise võimsuse suutlikkust ühel maailma suurimat väljakutset pakkuval mägiteel Hiinas enne kuulsa Taevavärava mäe vallutamist
  • 404-hobujõuline Range Rover Sport ühendab parima tulemuslikkuse ja sooritusvõime nimel Ingeniumi bensiinimootori jõu akutehnoloogiaga, millele lisandub heitgaasi nullemissioon
  • Mudelit P400e juhtis Le Mansi 24 tunni võidusõidu võitja ning Panasonic Jaguar Racing tiimi reserv- ja testsõitja Ho-Pin Tung 

Peadpööritavad 99 kurvi ja 999 hirmuäratavat trepiastet ei suutnud pidurdada uut Range Rover Sport pistik-hübriidi tõusmast esimesena maailmas Hiina ühe tuntuima vaatamisväärsuse tippu. Hübriidajamiga luksusmaasturist sai esimene sõiduk, mis ronis üles Taevavärava mäe trepist. 

Katsumus algas legendaarse 11,3 km pikkuse Tianmeni mägitee (tuntud ka Draakoni teena) jalamilt. Tavavarustuses Range Rover Sport P400e asus Panasonic Jaguar Racing’u esindaja Ho-Pin Tung juhtimisel nõudlikule teekonnale, kasutades Terrain Response 2 süsteemi valikus „Dynamic mode“. 
 

Mägitee lõpus muutis vormel E piloot Terrain Response seadistuse vastavaks väljakutse teisele osale, kombineerides Ingenium mootori ja elektriaku jõud omavahel ja sõites üles 45-kraadise nurga all 999 astmega trepist, et jõuda Hiina legendaarse taevaväravani. 

Ho-Pin Tung lausus: “Mul on kogemusi nii elektrivormelite võidusõidusarjast vormel E kui ka vormel 1 sarjast ning ma olen võitnud Le Mansi 24 tunni sõidu, kuid see väljakutse oli mu jaoks kahtlemata üks senistest suurematest, mida olen eales kogenud. Range Rover Sport pistik-hübriid esines oma rollis briljantselt, käitudes mägiteel tõesti usaldusväärselt ning ronides trepist üles täiesti pingevabalt.”

Uus PHEV juhtfunktsioon tagab Range Rover Sport täislaetud aku korral elektrimootoriga sõites kuni 50 km distantsil nullemissiooni, kuid Ho-Pin Tung kasutas katsumuse esimese, mägitee osa läbimiseks 300-hobujõulist Ingeniumi bensiinimootorit ja 116-hobujõulist elektrimootorit kombineeritult. Luksusmaastur näitas trepist üles ronides oma kompromissitut maastikusuutlikkust.
 

Land Rover Experience’i ekspert Phil Jones ütles: "See oli kõige karmim Range Rover Sport´iga seotud väljakutse, milles ma olen osalenud, kuna mägitee lõpus ei saanud me veel kindlalt väita, et asi õnnestub. Tippu jõudes me tõestasime Range Rover Sport´i pistik-hübriidi fenomenaalseid võimeid – seda esimesena maailmas.”

Draakoni tee väljakutse kujunes viimaseks katsumuseks seikluste reas, mille Range Rover Sport on sooritanud. Pistik-hübriid mudeli esimeseks jõukastumiseks oli võistlus Devonis kahekordse maratonujumise maailmameistri Keri-Anne Payn´iga ning Briti jõumehe Ross Edgley´ga. Eelmiste katsumuste seast leiab ka rekordilise mäkketõusu Pikes Peak´i otsa USA-s, “Tühja Kvartali” kõrbe läbimise Araabia poolsaarel ning 2170 meetri pikkuse laskumise legendaarsel Inferno suusarajal Šveitsis Mürrenis.
 

© Inchcape Motors Finland Oy

Kas olete nõus andma tagasisidet, mis aitaks parandada meie kodulehte?

Land rover

500 characters-left

Täname Teid tagasiside eest.

Kui Te soovite, et Teiega ühendust võetaks, et mõista täpsemalt Teie vastuseid siis palun jätke oma kontakt – keegi meie esindajatest võtab Teiega ühendust. Me ei jaga Teie kontaktandmeid kolmandatele osapooltele.