RANGE ROVER SPORT HEITMEVABA PISTIK-HÜBRIID LAND ROVERilt

RANGE ROVER SPORT HEITMEVABA PISTIK-HÜBRIID LAND ROVERilt

RANGE ROVER SPORT HEITMEVABA PISTIK-HÜBRIID LAND ROVERilt

  • Range Rover Sporti mudelivaliku ulatuslike uuenduste tipuks on uus PHEV, mis ühendab elektri- ja bensiinimootori jätkusuutliku jõudluse:
    • Võimsus/pöördemoment: 404 hj (297kW) / 640Nm
    • Kombineeritud NEDC kütusekulu: 101mpg (2,8 l/100km)
    • Kombineeritud NEDC CO2 heitmed: 64 g/km
    • Sõidukaugus elektrimootoriga: 31 miili (51 km)
    • Kiire laadimisaeg: 2 tundi 45 minutit
  • Uusim tarbijatehnoloogia koos Touch Pro Duo info- ja meelelahutussüsteemiga aitab teil hakkama saada kõigi elus ettetulevate takistustega – see on teie digitaalne teener, millel on kaks kõrgresolutsiooniga puutetundlikku ekraani
  • Valikus on puhas Ingeniumi nelja silindriga V6 ja V8 bensiini- ja diiselmootor koos uue plug-in hübriidelektrimudeliga
  • Uus lipulaev 575-hobujõuline Range Rover Sport SVR kiirendab nullist sajani ainult 4,3 sekundiga
  • Range Rover Sporti välisilmet on tõhustatud, et rõhutada auto dünaamilist välimust

Uus Range Rover Sport jõuülekande tehnoloogiat on uuendatud, ja sinna kuulub plug-in hübriidelektriline jõuülekande, mis tagab enneolematu efektiivsuse, suutlikkuse ja jõudluse.

Tänane teade on jätkuks  uudisele, et alates 2020. aastast on kõik uued Jaguari ja Land Roveri sõidukid elektrifitseeritud ning tähistab järgmist sammu selle kuulsusrikka Briti ettevõtte elektrifitseerimise teel.
 

Lisaks efektiivsele PHEV-ile on igal Range Rover Sportil täiustatud disain ja uus tarbijatehnoloogia. Lipulaeval SVR on nüüd 575 hobujõudu, mis teeb sellest kõigi aegade kõige kiirema Range Roveri. See on maastur, mis on viidud dünaamilise võimekuse uuele tasemele, enneolematu jõudlusega ja klientide poolt ihaldatud.

"Kui me alustasime uue Range Rover Sporti projekteerimist,  oli meie jaoks oluline säilitada selle sportlik võimekus, arendades samal ajal edasi auto välimust. Kujundatud tehnoloogia, nagu meie uue info- ja helisüsteemi ning LED-esitulede lisamine näitab, milliseid jõupingutusi me teeme selleks, et muuda meie autod kliendile ihaldusväärseks. "
Gerry McGovern, Land Roveri peadisainer

Tänu elektrimootorile on Range Rover Sport P400e heitmed NEDC kombineeritud tsükliga ainult 64 g/km ja auto suudab elektriga, st ilma bensiinimootorit kasutamata sõita kuni 31 miili (51 km). Esmakordselt saavad Land Roveri kliendid kogeda heitgaasivaba, peaaegu vaikset maastikuauto luksust, millel on kompromissitu maastikusõidu suutlikkus, ning siseneda ka õhukvaliteedi tõttu piiratud kesklinnatsoonidesse, kuhu sageli asuvad laadimispunktid.
 

Juhid saavad valida kahe sõidurežiimi vahel, vastavalt sellele, mis sobib kõige paremini nende vajadustega:

1.    Parallel Hybrid sõiduežiim (vaikerežiim) - ühendab bensiini- ja elektrilmootori. Juht saab optimeerida aku laetust või kütuse kokkuhoidu, kasutades ühte kahest laadimise juhtfunktsioonist:

  • SAVE funktsioon - tagab, et aku laetus ei lange teatud piirist allapoole.
  • Predictive Energy Optimisation (PEO) funktsioon - sihtkoha sisestamisel navigeerimissüsteemi saab lisada valitud marsruudile integreeritud GPS kõrgusandmeid ja saavutada maksimaalne kütuse kokkuhoid elektri- ja bensiinimootorite võimaluste nutika ühendamise kaudu.

2.    EV (elektrimootori) režiim - võimaldab sõidukil sõita ainult elektrimootoriga, kasutades akusse salvestatud energiat, mis on ideaalne lahendus vaikseks ja heitgaasivabaks sõiduks. 

Land Roveri Terrain Response 2 tehnoloogia ainulaadne kalibreerimine aitab nutikalt ja täpselt jaotada pöördemoment elektrimootorilt, millel pole roomekiirust ja maksimaalset pöördemomenti kõigile neljale rattale. See tagab suurema kontrolli aeglasel maastikusõidul, kinnitades veelkord Range Rover Sporti suurepärast võimekust.

"Uus Range Rover Sport pakub märkimisväärset tasakaalu dünaamilise võimsuse, sõidumugavuse ja tõhususe vahel. Meie täiustatud plug-in hübriid-jõuülekande kasutuselevõtt on murdepunkt meie suure jõudlusega linnamaasturite ajaloos. "
Nicole Collins, Jaguar Land Roveri mudelivaliku direktor

Mootorit toidab 13,1 kWh kõrgepinge-liitiumioonaku. Land Roveri inseneride poolt väljatöötatud seadistus maksimeerib siseruumi ja tagab ideaalse massi jaotumise. 2,0-liitrine Ingeniumi bensiinimootor asub pikisuunas, ja 85 kW elektrimootor asetseb kaheksakäigulises ZF automaatkäigukastis sõiduki keskel koos 7KW sisseehitatud laaduriga. Laadimisjuhtme pääsupunkt asub sõiduki esiosas ja prismakujuline liitium-ioon aku on sõiduki tagaosas pakiruumi põranda all.

Koos oluliste muutustega auto jõutehnoloogias on nüüd ka auto välisdisain harmoonilisem ja ajakohasem, muutes Range Rover Sport'i väljanägemise nüüd veelgi dünaamilisemaks ilma auto iseloomu muutmata.

Auto ees asuvad muljetavaldavad uue kujundusega nutikad Pixel-laser LED-esituled, nende vahel on uue disainiga esivõre. Seda täiendab uus agressiivse väljanägemisega kaitseraud. Uus PHEV võimaldab kasutada ka uut 7 kW sisseehitatud laadijat, mis asub Land Roveri märgi taga esivõre paremal pool.

Salongis on uus Touch Pro Duo info- ja helisüsteem, mida selle väljatöötajad andsid nime "Blade" (eesti keeles tera)  ja on kõige kõrgtehnoloogilisem info- ja helisüsteem, mis on Jaguar Land Roveri poolt eales loodud. Kaks kõrglahutusega 10-tollist puuteekraani moodustavad minimalistliku salongi keskpunkti, ühendades futuristliku ja elegantse tunde intuitiivse, tundliku liidese ja ületamatu funktsionaalsusega.
 


 

© Inchcape Motors Finland Oy

Kas olete nõus andma tagasisidet, mis aitaks parandada meie kodulehte?

Land rover

500 characters-left

Täname Teid tagasiside eest.

Kui Te soovite, et Teiega ühendust võetaks, et mõista täpsemalt Teie vastuseid siis palun jätke oma kontakt – keegi meie esindajatest võtab Teiega ühendust. Me ei jaga Teie kontaktandmeid kolmandatele osapooltele.