Kas olete nõus andma tagasisidet, mis aitaks parandada meie kodulehte?

Land rover

500 characters-left

Täname Teid tagasiside eest.

Kui Te soovite, et Teiega ühendust võetaks, et mõista täpsemalt Teie vastuseid siis palun jätke oma kontakt – keegi meie esindajatest võtab Teiega ühendust. Me ei jaga Teie kontaktandmeid kolmandatele osapooltele.

DEFENDER ELAB EDASI: LAND ROVER TÄHISTAB 70. JUUBELIAASTAT V8 MUDELIGA

DEFENDER ELAB EDASI: LAND ROVER TÄHISTAB 70. JUUBELIAASTAT V8 MUDELIGA
  • 405-hobujõuline Defender Works V8 tähistab 70-aastast Land Roveri ajalugu
  • 5-liitrise V8 bensiinimootoriga Defender on Land Roveri ajaloo võimsaim ja kiireim mudel, saavutades 96 km/h (60 m/h) kiiruse 5,6 sekundiga
  • Midagi kollektsionääridele – 150 piiratud koguses 70. juubeli väljalaske märgistusega Defenderit 

Land Rover esitleb oma 70. juubeli puhul piiratud koguses erakordselt suure jõudlusega ikoonilist mudelit Defender, tuues turule 150 uuendatud V8 bensiinimootoriga masinat.

Defender Works V8 toob tagasi varasema suure võimsusega 1979. aasta III seeria 1. etapi V8 ja hilisemad Defenderi mudelid, sealhulgas 50. juubeli väljalaske, mis pakuvad tänapäeval suurt huvi paljudele autoentusiastidele ja kollektsionääridele.

Defender Works V8 on Land Roveri seni kõige võimsam ja kiirem mudel. 5-liitrine vabahingamisega V8-bensiinimootor toodab 405 hobujõudu ning selle maksimaalne pöördemoment on 515 njuutonmeetrit (standardne Defender toodab 122 hobujõudu ja 360 njuutonmeetrit). Defender Works V8 suudab kiirendada 96 kilomeetrini tunnis (60m/h) vaid 5,6 sekundiga*. 
 

 “Vastab tõele, et 70 aastat alates esimese ajatu Land Roveri esitlemisest oleme valmis esitlema parimat versiooni ikoonilisest Defenderist, mille hinnatud joon on saanud sünonüümiks Land Roverile,” ütles Tim Hannig, Jaguar Land Rover Classic tegevjuht.

“V8 Defenderi tagasitoomise idee sai alguse juba 2014. aastal, mil veel töötasime Defender Solihull mudeli kallal. Me teadsime juba toona, et võimsa ja kiire Defenderi järgi on nõudlus olemas; Land Roveri autentsus on olulisim märk, mida pakume oma klientidele uue Defenderi kollektsionääride mudeliga.”
 

70. juubeli puhul on 150-le väljavalitud ja ümberehitatud Defenderile paigaldatud V8 mootor, mis liidetakse 8-käigulise sportrežiimiga ZF automaatkäigukastiga. Paremad pidurid ja juhitavusseade tagavad auto üle veelgi suurema kontrolli. Lisaks täiendavad uut mudelit Sawtooth teemantviimistlusega valuveljed ja maastikurehvid mõõdus 265/65 R18.

Kaheksa standardse kerevärvi seas on kaks satiinviimistlusega tooni, mis pakuvad kontrasti Santorini musta värvi katusele, rattakoopa laiendile ja iluvõrele. Kerele annavad viimase lihvi töödeldud alumiiniumist uste käepidemed, tankimisluugi klapp ja Defenderi kapotiembleem. Lisaks on valgustust oluliselt uuendatud kahe LED-esilaternatega. 

Windsori täisnahksisustusega interjööri kuuluvad armatuur, uksepaneelid, peatoed ja Recaro sportistmed. Samuti on masinasse paigaldatud Land Rover Classicu klassikaline meelelahutus- ja infosüsteem.

Nii 90 kui 110 teljevahega Defender Works V8 erimudelit saab osta otse Land Rover Classic esindusest, hinnakiri algab esimese puhul Land Roveri koduturul 150 000 naelast. 


Hulk Defender Works V8 mudelist inspireeritud valitud uuendusi on peagi saadaval Land Rover Classic esinduses, nende seas TDCi diiselmootori uuendus ning kõrge jõudlusega vedrustus- ja pidurikomplektid.

Rakendades uusimat tehnoloogiat, esmaklassilist töötehnikat ja asjatundlikku disaini, soovib Land Rover jätkata Defenderi liini, et tagada oma märgi kvaliteet.

Uue Defenderi kohta lisandub peagi täiendavat informatsiooni.

© Inchcape Motors Finland Oy