Kas olete nõus andma tagasisidet, mis aitaks parandada meie kodulehte?

Land rover

500 characters-left

Täname Teid tagasiside eest.

Kui Te soovite, et Teiega ühendust võetaks, et mõista täpsemalt Teie vastuseid siis palun jätke oma kontakt – keegi meie esindajatest võtab Teiega ühendust. Me ei jaga Teie kontaktandmeid kolmandatele osapooltele.

Range Rover on alates esimese sõiduki avalikustamisest 1970. aastal pidevalt edasi arenenud. Maailma kõige luksuslikum maastur on ülimalt rafineeritud, väga võimekas ja näeb suurepärane välja. Lisaks on see varustatud tehnoloogiaga, mis tõstab selle teiste seas esile. Heidame pilgu Range Roveri luksusmaasturite ajaloole.


Vaadake, kuidas Range Rover on selle loomisest alates edasi arenenud

11969 – Range Roveri prototüüp Velar

Selleks et hoida esimese Range Roveri prototüüpi saladuses, andsid selle murrangulise uue sõiduki disainerid ja insenerid ülisalajasele prototüübile nimeks Velar, mis on tuletatud itaaliakeelsest sõnast Velare, mis tähendab looritama või katma. Esimesele 26 prototüübile pandi isegi samanimeline märk, et varjata nende identiteeti.

Esimestele Range Roveri prototüüpidele pandi märk Velar, et varjata nende identiteeti

1970 – esimene kolmeukseline Range Rover

Pärast ideesõiduki Velar edukat katsetamist avaldati maailma esimene Range Rover. Auto sai tänu võimekuse ja elegantse disaini haruldasele kombinatsioonile väga sooja vastuvõtu osaliseks. Tegemist oli esimese sõidukiga, mille varustusse kuulus pidev nelikvedu, kaheosaline tagaluuk, merekarbi kujuga kapott ning katkematu vööjoon.

1981 – neljaukseline Range Rover

11 aastat pärast turule tulekut avaldati Range Rover Classic neljaukselise sõidukina, mis andis selle järjest suurenevale austajaskonnale rohkem valikuvõimalusi.

Turule toomisel paistis Range Roveri kohe silma oma luksusliku oleku poolest

Teistest eristuva kujundusega Range Rover on koheselt äratuntav

1994 – teise põlvkonna Range Rover

Eelkäijast luksuslikuma teise põlvkonna sõiduki kujunduselemendid, nagu ikooniline siluett ja ümmarguste esitulede asemel nelinurksete kasutamine, on ajaproovile hästi vastu pidanud ning sõiduk on tänapäevani koheselt äratuntav.

2001 – kolmanda põlvkonna Range Rover

Pidevalt edasi areneva Range Roveri järgmine põlvkond oli esimene, mis ehitati üheosalise monokokk-kerega. Kere jaoks võeti eeskuju kiirpaadi The Italian Riva kitsenevast kujundusest ja salongi metallikviimistluse loomisel saadi inspiratsiooni luksusjahi talidest.

Teise põlvkonna Range Rover oli varasemast veelgi luksuslikum 

Sõiduki disaini loomisel võeti eeskuju kiirpaadist The Italian Riva

2004 – ideeauto Range Stormer

Ideeauto Stormer sai tuntuks Range Roveri tulevase disainisuunana. Samuti oli see esimene sõiduk, kus võeti kasutusele täiendatud maasturite tehnoloogia.

2005 – Range Rover Sporti tootmise algus

Range Roveri tootepere esimese sportmaasturi tutvustamine näitas, kuivõrd on Land Rover pühendunud sõiduomadustele. Mootorivalikusse kuulus võimas ülelaadega 4,2-liitrine bensiinimootor. Range Rover Sportiga kaasnes ristühendustega õhkvedrustus, mis võimaldas muuta sõiduki kõrgust, et suurendada mugavust ja optimeerida nelikvedu nii maanteel kui ka maastikul. Kõrguse muutmise võimalus oli üks mitmest silmapaistvast uuest funktsioonist, mis demonstreerisid sõiduki välimuse kaudu selle dünaamilisi sõiduomadusi.

Ideeauto Stormer esitles Range Roveri tulevast disainisuunda 

Tänu Range Rover Sporti turule ilmumisele oli klientidele võimalik pakkuda parendatud võimekust

2008 – ideeauto LRX

See kupee ideeauto oli Land Roveri disainimeeskonna jaoks ambitsioonikas ja edumeelne samm edasi. Sõiduk oli mõeldud juhtidele, kes lähevad maastikule harva, alles jäi Land Roveri legendaarne võimekus, kuid juurde tuli uus salong, mida ajakirjandus kutsus futuristlikuks.

Ideeauto LRX disain hakkas tugevalt mõjutama Range Rover Evoquei disaini

2011 – Range Rover Evoquei tootmise algus

Erinevate väljaannete poolt aasta autoks nimetatud Range Rover Evoque sai suure tähelepanu osaliseks kohe, kui see avaldati Pariisi autonäitusel 2010. aastal. Luksuslikus poolkupees võeti kasutusele paljud omadused, mida võis alguses näha ideeautos LRX, kaasa arvatud klassikalise Range Roveri disaini värske tõlgendus.

Range Rover Evoquei saabumisega kaasnes uus julge disain

2012 – neljanda põlvkonna Range Rover

Range Roveri neljas mudel oli esimene, mille kere oli valmistatud kergest alumiiniumist, ning see oli tänu oma pikale teljevahele ja hõljumist meenutavale katusekujundusele koheselt äratuntav. Sõiduk oli varustatud ka Land Roveri uue põlvkonna Terrain Response®-i süsteemiga. See sisseehitatud sõidutehnoloogia valib olenevalt maastikust automaatselt parimad sõiduki seadistused.

2013 – teise põlvkonna Range Rover Sport

Uuendatud Range Rover Sporti tõi avalikkuse ette James Bondi kehastanud näitleja Daniel Craig ja selle võimsa 3,0-liitrise V6 mootoriga sõiduki avaldamiseks suleti New Yorkis ajutiselt osa tänavaid.

Võimsam mootor oli teise põlvkonna Range Rover Sporti üks põhiomadustest

2015 – Range Rover Sport SVR-i turuletoomine

Maastur Range Rover Sport SVR oli loodud pakkuma varasemast veelgi suuremat võimsust ja see oli esimene Rover, mille tootis eriotstarbeliste mudelite meeskond. See kiireim Land Rover pakub unustamatut sõiduelamust. Selle võimsust on näha ka disainielementidest, nagu neli väljalasketoru ja ainulaadne tagaspoiler.

2015 – Range Rover SVAutobiography

Rafineerituse ja luksuslikkuse tipp Range Rover SVAutobiography andis Range Roveri elamusele uue tähenduse. Sõiduki loomisel pöörati tähelepanu igale üksikasjale, mida on näha harjatud alumiiniumist viimistlusdetailides ja salongi tippkvaliteetsetes istmetes. Tänu ainulaadsele välisele värvivalikule said juhid nautida ülimalt luksuslikku elamust, millest on saanud Range Roveri sünonüüm. Peagi tutvustati ka mudelit SVAutobiography Dynamic, mille silmapaistev välimus ja võimas V8 mootor rõhutasid sõiduki võimsust ning võimekust.

Range Rover Sport SVR-i võimsus ja sõiduomadused tagasid ülima sõidurõõmu 

Luksuslikkuse ja rafineerituse tipp Range Rover SVAutobiography

2015 - Range Rover Evoque Convertible

Esimene Range Roveri kabriolett Evoque Convertible ühendas Land Roveri tunnustatud võimekuse pilkupüüdvate omadustega, nagu Z-kujuliselt kokkuvolditav katus, hoides samas Land Roveri inseneride loodud tugevat visuaalset hoiakut. Tulemuseks oli maailma esimene kompaktne ja ülivõimekas nelikveoline allalastava katusega linnamaastur.

Range Rover Evoque Convertible oli esimene omataoline Range Rover

Alustades ülisalajasest ideeautost Velar ja lõpetades esimese Range Roveri kabrioletiga, on Range Roveri edasiminek ilmselge. See luksuslik maastur, mis ei aseta kunagi ohtu sooritust, seab disaini, võimekuse ja sõiduomaduste vallas endiselt lati kõrgele.

VAADAKE GALERIID >

2017 – uus Range Rover Velar

Lugu jätkub. Uus Range Rover Velar avalikustatakse 1. märtsil.

HOIDKE MIND KURSIS >

© Inchcape Motors Finland Oy